Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ajde bre sad, zatvoriti Hansen-a samo!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Тако је бре можете ви то !
      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Jebi se Hansen, znamo da si najbolji ali lakše malo...

Odlično smo se uzdigli, daj sad kad smo u naletu...
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• E jebem mu mater, taman smo stigli i 2 minuta sad bez veze.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ali pogledajte vi gde je njihova odbrana kada lopta ide kod nasih bekova. Maltene izadju na 9 metara i samim tim forsiraju nase bekove da sutiraju sa vise od 10 metara ili da bacaju lopte koje obicno ne prolaze do pivota, dok mi maltene sasvim lagodno pustamo njihove da sutiraju sa 9m. Jos ne pravimo flaster na Hansena...

EDIT: 2 akcije za redom nam daje pogodak na isti nacin :/
            Originally posted by Brajkula
            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Držite Hansena!!!!!!!!!!!
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Nasi su debili, pa ako je negde lako odseci jednog igraca, to je onda u rukometu, a nasi ga pustaju i da primi i da povede loptu i da sutne kao da nikog nema u jebenoj odbrani!
                sigpic

Comment

• Ooooohh kako im se ne da

Comment

• Mrs jebem ti mater usersku
                    sigpic

Comment

• Вујин мајсторе
                      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Docice nam glave tih par golova sto su dali sa 6-7 metara posle odbrane Stanica jer nismo zagradili kako treba..
                        Originally posted by Brajkula
                        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma džabe što Stanć brani kad sve odbijene odu kod njih... pa šta radite, gde gledate....
                          Bez Ilića i Manojlovića...
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nema sta, cestitke Danskoj, steta trebalo je bolje da se reaguje kod onog odbitka od precke.

Comment

• Ufff koja šteta...

Ma nema ništa više...
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ima nade...

Comment

Working...
                                X