X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Indigo View Post
    Kako Philadelphia satire majko moja...
    A lepo sam govorio cele godine da je to najperspektivniji tim Istoka. I nisu me izneverili.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

Joj jesu pogana ekipa Pacers-i, ne mozes ljude ni gledati, pu..
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
        Ovi dresovi Vizardsa su odvratni. Bolje da su izasli u majicama na bratele.
        Kako ti se cini za sada?
        Mislim, igraju ocajno , al' ono ima svetlih tacaka i pozitivnih stvari. Pre svega Jimmy i Ronnie, izgleda da nisu bile fake price da je imao strasan training camp.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by D-Wade View Post
          Joj jesu pogana ekipa Pacers-i, ne mozes ljude ni gledati, pu..
          Pravi poganci. Čekam ih samo da dođu u AAA da im se objasne neke stvari.

sigpic
          - 4xMVP -

Comment

Predsezona je, ne znam sta da mislim. Ono sto se nije promenilo jeste da second unit nastavlja da pravi razliku kao i prosle sezone. Ronnie-ja ne mozes da ne volis, steta sto je imao taj lom ruke kao klinac, da ima bar malo bolji sut uz ovakvu odbranu ...

Comment

Nema ovaj Rose dve blage
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Bikovi na +6. Ovi indijanci igrali 10 minuta i to je to. Vola bre ne mogu da ubodu. Pod košem su jad i čemer, beda i sirotinja!

sigpic
                - 4xMVP -

Comment

Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                  Predsezona je, ne znam sta da mislim. Ono sto se nije promenilo jeste da second unit nastavlja da pravi razliku kao i prosle sezone. Ronnie-ja ne mozes da ne volis, steta sto je imao taj lom ruke kao klinac, da ima bar malo bolji sut uz ovakvu odbranu ...
                  Ma bas zbog toga i kazem, starteri ce proigrati kad bude trebalo, Derrick igra kao da je popio flasu Jack-a pre tekme , ali u principu odbrana je i dalje tu, druga petorka grize, bar znamo da imamo bench mob u full mode-u za start sezone.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pistons - Cavs

http://www.zonein.tv/626221
                    sigpic

Comment

• Kako dobro igra Knight
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Razumem ja da nisu uigrani i da je bila duga pauza ali Wizardsi ne lice ni na sta.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Mali Knight pravi show za siroke narodne mase u Palace-u.
                          sigpic

Comment

• I Irving je dobar, ali ovaj je lud.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kako obrnuo Irvinga Knight... Isto ona trojka koja ih je vratila u zivot...

Comment

• Sunce ti Maxiell razvali konstrukciju.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X