Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
    Meša Selimović

Comment

• Biće ovo dugih 13,14 minuta...
      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Iz ovog ugla koji su prikazali se nista ne vidi...al se sad vidi na licu Kokelana...
        "A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing." Shankly

Comment

• Pobeđujemo, Pešić će im ga dati.
          E do *****
          Last edited by nebitan; 19-10-17, 19:48.
          Spoiler
          Ako mi časi smrti postanu bliski,
          I nešto mi se crno oko nozdrva skupi,
          Kažite drugovima da vojnik Zahar Gorodijski
          Nije umio da odstupi,
          Recite da sam, nagutavši se samrtnog vjetra,
          Pao unapred, a ne unazad,
          I da je slobode stosedamdesetdva santimetra
          Uračunato i u moj pad.

Comment

• E do qrca...al ga metnu svaka cast...
            "A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing." Shankly

Comment

• Originally posted by Ganac View Post
              Pobeđujemo, Pešić će im ga dati.
              Koji si ti baksuz
              "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
              Meša Selimović

Comment

• Bio li je ofsajd ?
                Originally posted by Casiraghi
                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Nismo zasluzili da izgubimo...bas nismo...bravo za momke, vratice se to negde opet...

Comment

• Originally posted by ZvezdaIznadSvega View Post
                    Nismo zasluzili da izgubimo...bas nismo...bravo za momke, vratice se to negde opet...
                    Mislim da se nama vratilo za keln i one silne stative

Comment

• sudija crkni
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Jel ona ruka bila u 16?

Comment

• E, jebi ga
                          "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                          Meša Selimović

Comment

• Kradja, lopovluk. Sramota

Comment

• Nista gore nego kad te pokradu
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Sve je to skola na putu do ozbiljnog tima a kluba pre svega...Nisam nezadovoljan bez obzira na gorak ukus...sve smo dali, bili bolji rival u vecem delu meca...Samo nastaviti ovako, nas rival za prolaz je Bate...Bravo i za momke i za Miloja, jos jedna evropska predstava vredna paznje...

Comment

Working...
                                X