This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Danas je mastoru rodjendan ..

Na današnji dan pre 48 godina u Skoplju rodila se makedonska fudbalska "Kobra", zlatna kopačka Evrope za 1991. godinu, i strelac najlegendarnijeg penala u istoriji jugoslovenskog fudbala, veliki DARKO PANČEV!

Da se podsetimo malo velikog majstora

Comment

• Lepo, lepo..Nadam se da je bilo neke koristi od ovih mini priprema, jer smo spremni kao da je u pitanju dom penzionera, a ne fudbalski tim. Nadam se da ce Araujo dobiti priliku protiv Donjeg Srema i da ce Petkovic debitovati.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kakve reci sunce ti krvavo. Slusam vec pola sata bez prestanka.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Cak i meni koji sam osvedoceni romantik i emotivac ovo polako vec prelazi granicu dobrog ukusa, daj bre nesto da se kida, lomi, dokle vise patetika.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A jbg, pateticno je vreme i situacija. Ova nije bas skroz depresiva, na tribini ce zvucati jos bolje.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
              A jbg, pateticno je vreme i situacija. Ova nije bas skroz depresiva, na tribini ce zvucati jos bolje.
              Neuporedivo bolje... Ovako sam odslusao jednom cisto da ispostujem, ravno je skroz umrtvi me.
              sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Igramo u kupu protiv Proletera iz Novog Sada, sreca, sreca, radost.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Igramo u kupu protiv Proletera iz Novog Sada, sreca, sreca, radost.

Кад се игра?

Comment

• 25. septembra, na Slanoj bari verovatno.

Comment

• 25. septembar
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tomose, kakav je stadion? Wiki kaze da prima 2500 ljudi, bice jebeno doci do karte u pm.
                        sigpic

Comment

• To je tesko nazvati stadionom. Ako je to ono sto ja mislim, nalazi se u nastavku onog ,,kompleksa`` gde je hala gde smo isli da gledamo Megu. Video si koja je zabit. Ono je jedna ogradjena poljana i imaju neke smesne drvene tribine. Morace da se kampuje jedno 5 sati pre utakmice.

Comment

• Daj nek nas pomere na Karadjordje, bice vise ljudi nego kad je Vosa domacin u vecernjem terminu subotom.
                            sigpic

Comment

• I ja isto mislim. Vojvodina igra u gostima isto, ne verujem da ce biti problem sa te strane. A i bice mnogo bezbednije. Zamisli kornjace u onom selu.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X