X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pobedili smo Domzale 2:0 , strelci : Mihajlovic i Kasalica

Comment

• Ne svidja mi se kada dobijamo na pripremama.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Mozda Stojadinovic uvidi da nam pojacanja ne trebaju posto smo 2 od 2 za sada.
        Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Ma isto nam dodje i da gubimo

Comment

• Mi smo uvek suprotni od priprema, onda kad smo se drzali sa Milanom smo izgubili od nekog nemackog cetvrtoligasa 3:0 u poslednjem mecu. Opet kada smo nakantavali sve zivo na pripremama sezona je uvek pocinjala jako kilavo i sa znacajnim gubicima u prvih nekoliko kola.

Comment

• Pregovarate sa Haristeasom.
              Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                Pregovarate sa Haristeasom.
                Samo nam to treba, 15. napadac koji je priucen za krilo, pritom je skup kao otrov. Sto je najgore, nimalo ne sumnjam u istinitost ovoga.

Comment

• Mozda dodje i Mido.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bezi bre sad sam ustao, umalo se slogiram od ovog idiota na avataru jebem ti sunce koji strah

Comment

• Nije bio Mehiko da se igra hendikep pre meca, a nisam mogao da cekam live. Prosao sam zato Ruse lagano <3
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Nije bio Mehiko da se igra hendikep pre meca, a nisam mogao da cekam live. Prosao sam zato Ruse lagano <3
                        Mehiko H, 4.3 kvota. Kakav sam tata

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Mozda dodje i Mido.
                          Zavrsio karijeru

Comment

• izgleda da je Mario Bozic opet u kombinaciji za dolazak u zvezdu

Comment

• Стојадиновић

Завршили смо Омегу, тачније врло смо близу договора са њим. Он неће долазити у Чатеж јер овде остајемо још два дана и сачекаће екипу у Београду.
                              Eeeeeeeeeeeee животе луталицо!

Comment

• U teskoj smo situaciji pa tako daj sta das...ko ima iole neku drugu ponudu u pitanju bira nju a ne nas tako da ovi ljudi u upravi rade ocigledno nemoguc posao jednostavno ljudi nece u zvezdu...tako je bilo i u kosarci do prosle godine

Comment

Working...
                                X