X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 13:30
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Zvezda u celoj prici moze bolje da prodje od crnobelih.
      ako provociras onda i da te razumem nekako sto to kazes ali ako si ozbiljan...

Comment

• Koga god da izvučemo evidentno je da moramo igrau da podignemo na viši nivo ako je to ikako moguće. Nadam se da će se Vešović vratiti na beka, i da će Jovanović biti spreman. Bez obzira na protivnika očekujem punu Marakanu

Comment

• Znajuci srecu usranu dobicemo Sporting.
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ajde bre,i mi jednom da imamo srecu u zrebu,da udjemo u tu famoznu Ligu Evrope,ajde taj Hapoel ili Sparta,mada i Levante,samo ne Sporting ili Bordo.Mislim da je red da imamo malo srece.Ajmo Hapoeeeeeeel !!!!!!!!!
            СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Da li ima prenos zreba negde?
              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Jedan lik rece da ima na Eurosport 2, mada ne verujem ima neki tenis tamo. Ako bude Liga Sampiona od 12,bice i ovo od pola 2.

Kasalica ne igra prvu tekmu zbog suspenzije,nadam se da ce sad sponzori da odrese kesu da daju pare za nekog igraca,jedan dobar napadac bi nam extra dosao,kao i jedan igrac na sredini terena.
                СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• 528651_418372658209100_838805209_n.jpg

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post
                    Jedan lik rece da ima na Eurosport 2, mada ne verujem ima neki tenis tamo. Ako bude Liga Sampiona od 12,bice i ovo od pola 2.

Kasalica ne igra prvu tekmu zbog suspenzije,nadam se da ce sad sponzori da odrese kesu da daju pare za nekog igraca,jedan dobar napadac bi nam extra dosao,kao i jedan igrac na sredini terena.
                    Nema šanse brate, pojeli bi se živi Stefanović i Lukić da moraju da dovedu novog napadača a već doveli Babalja u koga polažu nadu...

A videćemo da li će Asamoa možda startovati?
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Sta bre nije lose, koji vam je ljudi? Pa moras u grupi da imas jednu WC ekipu, jednu 2nd tier i ovo ako ti se pogodi da ne budu ostale 3 nista posebno, sto smo i uspeli. Sta bi da je umesto Sparte Plzen, a umesto Hapoel-a AZ? Nemojte zakurevati, dobili smo extra grupu, samo da ne bude da i tu izvucemo najgoreg moguceg protivnika. Ja Bordeaux nikako ne bih voleo, dok mi se Levante svidja, gamad ciganska bar nisu fizicki jaca od nas.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ropean_matches

Gledam sad ovo i ako sam dobro video nijednom nismo igrali sa timom iz Izraela...

Ajde Bože pomozi da ne budu prva 2...
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• zvezda -bordo opet najtezi protivnik pa stvarno nemamo srece

Comment

• Pogledala nas je sinoc jbg, moralo se negde vratiti.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• a jos prva kuci a ja cu biti na moru tako da nemo ici na tekmu dodje mi da vrisnem...

Comment

• Hoce nas Francuzi,pa to ti je
                                Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Working...
                                X