Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma sve je navodno, popizdecu vise od ,,medija`` i dezinformacija.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ja sam to pročitala na RSB.

Comment

• Originally posted by gagablues View Post
        Ja sam to pročitala na RSB.
        Znam, svi smo tamo videli, ovo sto je Mac napisao je sprdnja sa medijima i njihovim pouzdanim informacijama. Verujem da je RSB najblizi istini, mada ni oni naravno nisu stopostotni.

Comment

• Debeli izjavio da smo postigli definitivni dogovor sa Elijem (Ilijom) Babaljem. Dobrodosao

Comment

• Ko je taj ?
            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

• Originally posted by Liverpool FC View Post
              Ko je taj ?
              Reputacija instant!

Comment

• To je nasa transfer bomba direktno iz Melburn Hartsa
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                  Reputacija instant!
                  Zanimljivo kako ne znas da ste ga kontaktirali odmah posle nas.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Zanimljivo kako ne znas da ste ga kontaktirali odmah posle nas.
                    Genijalnost posta je u pitanju.

Comment

• To je vec druga stvar, s tim se apsolutno slazem.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ove 9, sledeće minimum 15!

IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• http://www.mondo.rs/s247167/Sport/Sp...ski_vitez.html

Comment

• Malo sam čitao forum navijača Melburn Harta, tek da vidim iz prve ruke šta kažu o Iliji Babalju. Sudeći po većini komentara, dobili smo odličnog igrača koji još ima prostora za napredak. Kažu da ponekad previše zna da zadržava loptu i dribla, ali to u neku ruku može da bude i dobra "negativna karakteristika", pošto znači da nije u svađi sa loptom. Oni koji ga u tom slučaju brane, kažu da je konkretan i da često iznudi faul u zoni šuta, ili čak penal. To da je dobar u skoku, da ima dobar šut i solidno barata loptom već je pominjano na ovom forumu, a to potvrđuju i navijači Melburn Harta. Zameraju mu i da nekad ne donosi prave odluke i da se slabo kreće bez lopte, ali smatraju da je uzrok tome neiskustvo.

Uglavnom ga Australijanci hvale i nadaju se da će u dogledno vreme postati i reprezentativac (nadam se da će ipak obući dres Srbije ako se pokaže kao dobar).

Na svu sreću, naveli su i ceo članak iz Herald Sana (na originalnom sajtu ne može da se pročita). Suština priče je da je ugovor 2+1, da smo platili 500.000 dolara (malo manje od 400.000 evra) ali da ta cifra može da bude veća zbog određenih aneksa ugovora (verovatno misle na procenat od prodaje). Tvrde da je bilo i drugih, bogatijih ponuda za Babalja, ali da je on izričito želeo da ide u Zvezdu.

Malo o Iliji Babalju.

Comment

• Zove se Eli

Tako mi se zvala vila na moru

Comment

• Samo jedno pitanje posto ovo nisam ispratio uopste...
                                Molim vas nemojte mi reci da smo i ovog nasli na YT?
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes
                                The wrong questions with the wrong replies

Comment

Working...
                                X