Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Boga mi, lepo smo poceli, odlicno igramo.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Naivno primljen gol, zaspala odbrana. Ali kakva je atmosfera
      sigpic

Comment

• Petković je teška rupa. Jeftin go smo primili.

Comment

• Ricmi i Veske
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mirić

Comment

• Petkovic prodao utakmicu

Malo fali ritma, mozda je mogla da igra prva postava, jednostavno retko se sastajemo sa ovako ozbiljnim ekipama, jako me zanima gde smo u odnosu na njih.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sto Miric? Dani vise nije ni za zonu, a kamoli za Zvezdu... Mi prakticno igramo bez 2 igraca, tj Mihajlovic i Petko vise igraju za njih.
                sigpic

Comment

• 2 pocetnicke greske.
                  СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Sto Miric? Dani vise nije ni za zonu, a kamoli za Zvezdu... Mi prakticno igramo bez 2 igraca, tj Mihajlovic i Petko vise igraju za njih.
                    Pa jel si video kakav šut iz dobre pozicije , nebu pod oblake. Dobro, ovo je kombinovani sastav, ali se nadam da nas neće napuniti, tj da ćemo dati bar jedan go.

Comment

• Bajko macka, kakav refleks

Ali predsednik Olija, majko mila, kako covek izgleda

Comment

• Mihajlovic

Kod nas btw niko ne sme da sutne, evo Milunovic sad na 16 i ima prostora, on vraca nazad.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Mihajlovic

Kod nas btw niko ne sme da sutne, evo Milunovic sad na 16 i ima prostora, on vraca nazad.
                          Ne znam sta su se stisli (da ne kazem nesto vulgarnije) u prijateljskom mecu. Raspaljuj pa sta bude.

Comment

• Uopste ne igramo lose, samo treba sigurnosti odbrani i da se nauce da lakse resavaju presing.
                            sigpic

Comment

• Realno podjednaki smo. Lep centarsut Kadua i glava Luke, steta sto nije uslo.

Edit: Inace na momente se vidi kako je mocan igrac bio Vini, tacno mi dodje da nadjem i zadavim onog nemackog mesara sto ga je polomio.
                              Last edited by Nebojsa; 09-05-12, 18:23.

Comment

• Ovo je sa Maksom i Mladjom 1:0 za Oly u najgorem slucaju. Nekoliko dosta lepih akcija na prvu, nekoliko puta smo cak i presing fino resili, bitno je da momci napreduju, setite se pocetka sezone, nismo mogli da probijemo ni presing Spartaka iz Subotice. Treba nam vise ovakvih utakmica gde se ne suocavamo sa autobusima, znaju momci da resavaju situacije kad imaju prostora ispred sebe.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X