Clear All

• ako nameravaju kadgod
    a nameravaju šta nebi
    pa ako kadgod pustu
    a pustiće obećali su
    i ako kadgod dadnu
    a dadnuće jaštaće
    neku tenisku utaknicu na terevizoru u rumunjskoj kavani
    dese radi ona komfrčasta konobarica svelkim sisama smalim tesnim minićom i sobilatim dekoltejom
    ondak
    more mal ito dase pogleda
    ako koji ima
    a ima
    da vole da gleda
    a dabome da volu
    i ako koi oće
    aoće
    jar ima i takig
    pa što nebi
    jaltako
    jalda

lutajući reporter tuta bugarin
    nežno šapće sneguljici
    dok patuljci ruju
    u rudnici

Comment

• Ne morate toliko da se gurate i otimate da mi dgovorite.. polako...

EDIT: Kerber izbacila Venus u 2 TB
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Erlich i Ram puno bolji na servisu u drugom setu. Dobijaju TB 7-5. Mogli su i ubjedljivije Treci set...

Comment

• Ajde Janko legendo, rasturi Amera...
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Msm da su Murray i Wozniacki jedini do sad koji su uvek igrali na CCu.

A jesu odlozeni Ana i Zimonjic i sestre Venus su odlozene i Huber/Brayan protiv Lisicki/Kas, koliko ja vidim..

Comment

• Videla sam, hvala
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ziki ce sutra morati da igra 3 meca.
                Kakvo govno od organizacije, bruka i sramota!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kažu Paes nije još uvek odigrao ni drugo kolo muškog dubla i zato je odloženo
                  sigpic

Comment

• eliminisani branioci titule u dublu

Comment

• Erlich i Ram dobili 3. set 6-3, poprilicno lako. Ispucali su Stan i Roger sve odlicne reterne u prvom setu

Comment

• Nisam srećna zbog toga
                        sigpic

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                          Erlich i Ram dobili 3. set 6-3, poprilicno lako. Ispucali su Stan i Roger sve odlicne reterne u prvom setu
                          Taman da ne igra po 2 meca u jednom danu, dobro je sto su ispali

Comment

• Originally posted by Prototype View Post
                            Taman da ne igra po 2 meca u jednom danu, dobro je sto su ispali
                            +1000

Fedu ne treba cimanje u dublu, i ovo je bilo previse
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Janko kao masina, da ovo govedo nesto promasi iz servisa, pa da pevamo..
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                              X