This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vladan View Post
    Logicno mi je bilo, kao sto mi je i logicno da se igra finale u subotu jer Torontno kuca na vrata, ali ne, moraju oni u nedelju
    Pa znaci da nisi znao

a odavno se zna da ce to biti problem, a ti se sad cudis
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Uopste nisam gledao raspored igre ali mi je logicno da se igra zaredom svaki dan do finala, ipak se igra jedan veliki Masters od ponedeljka i to preko bare. Bas nonsens da se finale igra u nedelju, ne znam kome to pade napamet

Znao sam, sjajno sam pretpostavio
      sigpic

Comment

• Nemoj da brines Vladane, Nolence ce stici u Toronto na vreme

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Stice sigurno, u srijedu igra, a to uzimamo kad ocemo, kao i sve na betonu maltene tako da nas i ne zanima previse
          sigpic

Comment

• Pa i ja sam rekla da stize

sigpic

with experience.

Comment

• Imam osjecaj da ce Simon sutra smoriti Delpa

Comment

• Očekujem još jednu laganicu sutra sa Hjuitom i prvo veće iznenađenje - ispadanje Rodžera od Istomina
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• I noti je to zicer, da Roger sutra ide kuci

Comment

• Nece mu to bit' jedino ispadanje sjutra, Erlih i Ram ce se pobrinut' da zapamti 1. avgust za sva vremena!
                    sigpic

Comment

• ^ To se podrazumeva
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Kladionice su malo revidirale sanse poslije dva kola:

Federer 36.5% skocio 1.5%
                        Djokovic 35% skocio 2%
                        Mari 16% skocio 5%
                        ostali 12.5% pali 9.5%
                        Daju osjetno bolje sanse Mariju, malko bolje Federeru i Djokovic i bitno losije drugima. Sve u skladu sa prikaznim.

Comment

• Nista Hjuit sutra ispada, Roger ce se muciti ako ne bude serve, erlih i ram mogu pravac za toronto
                          sigpic
                          "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                          AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by Aleksa9 View Post
                            Po cemu su bili favoriti Kanadjani?
                            Po mojoj glavi....Nestor pravi bolje rezultate od Zikija u zadnje vreme....a klinac servira kao besan....nisam ga gledao al razmosljam, 194 - 20 god - u prvih 100 usao...dobar ucitelj s njim..bla, bla...
                            Ma, preziveli smo !!

Comment

• Hvala bogu da sutra Novak na centralnom igra, dok do malopre nisam pogledao raspored misilo sam da ide 100% na teren br1. Nije lose za sada , videcemo sutra sta ce biti, dobra stvar po njega je i sto mu je Conga "crko" danas, tako da se fino sve po njega otvara, barem do polufinala. Sutra bas dosta zanimljivih meceva, ali verovatno ce se sve gledati preko stream-a, posto ce ovi nasi a i ES da prenose odbojku na pesku ili tako nesto. Da danas Jo i Milos nisu onoliko igrali ne bi ih ES prenosio uopste ... sramno ali realnost jbg ...
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Uz Deliciana svi sjutra

Kako je lijep, posebno sa salom

sigpic

Comment

Working...
                                X