This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Po ovom rasporedu svi ce igrati u 01:00
    Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Kako?

Kada staviš miša na one pravougaončiće koji su raspoređeni po terenima i vremenima, otvori ti se koji par ili dubl tada igra.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bezze im je skoz koncepcija, ovde bolje http://2012.itftennis.com/olympics/s...-schedule.aspx

Comment

• Ni meni se nikako ne svidja, ITFov sajt je odlican

Janko bi mogao mnogo problema da ima, srecom je Philipp bas slab u glavi i kapiram da ce se raspasti kad-tad
          sigpic

Comment

• Je l' ima kamera na ovoj dvanaestici?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sve ti to stvar navike. Pošto sam tamo non-stop baš mi je sve pregledno i lako dođem do raznih podataka, a početku me mnogo nervirao ovaj zvanični sajt.
              Jako su ažurni. Danas kada smo pratili preko njihovog live-score-a Zoranu, pre oni objave rezultat nego režija u prenosu.
              Da ih ne ureknem.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ne znam koji su tacno pokriveni ali je danas setao Bravo na onom streamu na masu terena, no dzaba sve kad niko ne prenosi tenis sem oni i neke drzavne televizije svoje tenisere
                sigpic

Comment

• Da nebito da li ima kamere, kada nema prenosa.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Kako?

Kada staviš miša na one pravougaončiće koji su raspoređeni po terenima i vremenima, otvori ti se koji par ili dubl tada igra.
                    Da, vidio sam to u medjuvremenu.

Znaci, sjutra oko 16:00-16-30 da ocekujemo novo iznenadjenje
                    Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• pokrivenost olimpijade je 100%, dakle nema terena koji nije
                      pokriven kamerama visoke definicije, samo je pitanje da li ce
                      neko raditi prenos.

tako je i kad je tenis u pitanju.

bukvalno je sve i jedan dogadjaj dostupan za gledanje, samo
                      je pitanje ko ce sta emitovati. ni BBC koji radi sa 24 kanala
                      istovremeno ne moze sve pokriti.
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Pitam apa zato sto ovaj teren cini mi se nije pokriven ni na Wimbledon-u kamerama.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma kakva vajda od pokrivenosti, kada večeras nisam mogla da gledam Novaka, sa drugog terena po važnosti na W.
                          sigpic

Comment

• I meni se cini da na Wu nije, ali moze se pokritii svaki, to bar nije problem. No danas nisam mogao stream sa prvog terena da nadjem i onaj sto je Miljan postovao bilo je setnji sa terena na teren samo tako, sa 14. svakako necu nista gledat', ne nadam se
                            sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Ma kakva vajda od pokrivenosti, kada večeras nisam mogla da gledam Novaka, sa drugog terena po važnosti na W.
                              Dnevnik se ne pomera osim u vanrednim situacijama, ne zivis u Nemackoj jbg.
                              sigpic

Comment

• kapiram, ali W-u se ne isplati da pokriva sve terene jer to placaju
                                Britanci iz svog dzepa, dok ovo placa OK, tako da se trosi na sve strane

jedino na hrani stede. veslacima danas dali pvc pakovanje spaghetti,
                                sa pakovanim sosom u kesici
                                It is not the violence that sets a man apart.
                                It's the distance he's prepared to go.

Comment

Working...
                                X