X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Velicina nase drzave, i naseg "javnog servisa" se ogleda u tome
    sto ti je na najvecem sportskom takmicenju na svetu pijani idiot,
    kome se ismeva cela nacija, glavni komentator.

Bilo je smesno. Jedno vreme. Sad je... zalosno.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Koliko sam shvatila, Dudasu je bacanje kugle jedna od slabijih discplina
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Dudas je na kraju bacio 13.76, to mu je najbolji rezultat ove sezone

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dobar je Mihail, dobar Njemu su standardno ove bacacke discipline dosta slabije, ali ono sto je nabitnije postavlja bolje rezultate nego na EP-u u Helsinkiju ove godine.

Veceras skok u vis i i 400m gde bi Dudisa trebao da zabelezi dobre rezultate i bude nakon prvog dana tu negde oko 8. pozicije minimum
          sigpic

Comment

• Nakon 3. discipline Dule je deveti..
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• kaze da ima 10. disciplina!
              sigpic

Comment

• Svaka mu cast, daje svoj maksimum u svakom trenutku

samo me reditelj nervira, nijednom ga nije prikazao u dirketnom prenosu, nego tada ili pokazuje nekog koji se tek sprema ili publiku

sigpic

with experience.

Comment

• Ma reditelj je bezveze, čak i u onom predsatvljanju, kada su izašli na borilište, prikazao sve do trenutno 5. mesta, pa 7., a šestog Dudaša nije.
                  Odličan je naš momak, veliki borac!

A kada si pomenula publiku... prikazuju u nekoj pauzi veću grupu na tribinama i neki vade kutije sa klopom iz torbi i kesa.
                  Kakav događaj, dođeš ujutru, lep dan, prepun Olimpijski stadion, vrhunska atletika, domaća klopa, šta ćeš lepše.
                  Rado bih se menjala...
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Reditelj izgleda da nikad nije radio ranije atletiku. Isto tako se može primjetiti u drugim sportovima, pogotvu u ovim u kojima su Britanci amateri..
                    Ali nikad neću zaboraviti u Rimu 2009 da je reditelj pred sam početak trke 200m prsno pokazao Nađu i na kraju svi znamo kako je završilo. E to je primjer kada čovjek zna svoj posao..

Što se tiče Duleta, on je odličan zasad. Večeras je 400m prepone, gdje je on odličan i biće nevjerovatan uspjeh ako na kraju završi u prvih 5-6..
                    NAPRIJED DULE...
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• Počinju desetobojci, skok u vis... Dudaš u B grupi kao 5.

Pun stadion, jeah..
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• U koliko su polufinala na 200?
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                          U koliko su polufinala na 200?
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Athleti...ummer_Olympics snalazi se ;)

Comment

• Da sam htio da se snalazim ne bi pitao, ocu da mi se sve postavi na zlatni tanjir.
                            sigpic

Comment

• muška pf u 21:10
                              žensko finale u 22:00
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                                Da sam htio da se snalazim ne bi pitao, ocu da mi se sve postavi na zlatni tanjir.
                                Pa dobro to je i normalno za tebe ;)

Comment

Working...
                                X