• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by colke995 View Post
    Kog dana tacno pocinje March Madness?
    13. Marta.

Comment

• Anthony Davis sa Kentucky-a osvojio Sporting News Player of the Year, a pre toga i :
      2012 SEC Player of the Year
      2011–12 SEC Freshman of the Year
      2011–12 SEC Defensive Player of the Year

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Anthony Davis sa Kentucky-a osvojio Sporting News Player of the Year, a pre toga i :
        2012 SEC Player of the Year
        2011–12 SEC Freshman of the Year
        2011–12 SEC Defensive Player of the Year
        klinac je sjajan, on i Austin Rivers is Duka su sjajni igrači. Juče sam gledala Uncomm vs West virginia , sjajan meč, Uncomm dobili u produžetku Shabazz Napier 24p, Jerremy Lamb 22. ko može obavezno pogledati danas
        Connecticut vs Syracuse ..

Comment

• Nisam znao da brat JR Smitha, Chris Smith igra za Louisville... ako ništa naslijedio je bratove letačke spospobnosti

Comment

• Bilo bi dobro da nije naslijedio bratovu psihicku nestabilnost.
            "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Kako je sranje sto nema prenos Florida - Kentucky, mnogo mi se svidja ovaj roster Gators-a.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Kako je sranje sto nema prenos Florida - Kentucky, mnogo mi se svidja ovaj roster Gators-a.
                prenos je na espn3. pretpostavljam da će biti sutra u reprizi na espn.
                kentaki se provukao ove dve utakmice,
                sada ide Duke vs Floride. North Caroline tesno protiv nc state.
                moje razočaranje je Syracuse, mislils sam da će lagano do konf titule.
                gakle u acc konf trebalo bi da finale bude North Caroline vs duke, naravno duke mora da pobedi. činime se da je Nc razbio duke pre nekih dve nedelje . u svakom slučaju trebalo bi da bude zanimljiva tekma.

ispravka Louisville ide u finalu na Cincinnati u Big east konf. takodje trebalo bi da bude sjajna utakmica.
                Last edited by zusz; 10-03-12, 21:19.

Comment

• Na ESPN America ko ga ima ide direktno Floritda St i Duke. Trenutno 51- 50 za Floridu. do kraja 6:56... zanimljiva tekma.. Duke više na silu igra, dok Florida ima mnoštvo beton akcija.

P.S. Je li ovo tri brata igraju za Duke. Plumlee??
                  53:52 za Floridu 5:03 do kraja
                  Last edited by Ammare; 10-03-12, 22:17.

Comment

• Originally posted by Ammare View Post
                    Na ESPN America ko ga ima ide direktno Floritda St i Duke. Trenutno 51- 50 za Floridu. do kraja 6:56... zanimljiva tekma.. Duke više na silu igra, dok Florida ima mnoštvo beton akcija.

P.S. Je li ovo tri brata igraju za Duke. Plumlee??
                    53:52 za Floridu 5:03 do kraja
                    Dva burazera.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• http://msn.foxsports.com/collegebask...rothers-111011

zar nije 3?

Comment

• Originally posted by Ammare View Post
                        Redshirt je, ne skida se ove godine.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• http://cdn.bleacherreport.net/handou...cket-final.pdf

Kompletan ovogodisnji bracket. Pa hajdemo se igrati kombinacija.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kentucky, Ohio St. i NC su za koplje iznad svih, ali car Martovsokog ludila je kad izgubis jednu nema te... zato je tesko prognozirati, svakom moze da se desi da ima los dan.

Comment

• Ne verujes u Syracuse? Meni se bas svidja kako igraju, a Fab Melo moze sa Debelim.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Cuse je kompletna ekipa, ali nemaju nijednog igraca da se istice i koji je da se kaze lider tima, to bi im moglo predstavljati problem. Ali, ono, ipak je ovo NCAA, cesto je tim daleko bitniji od recimo 2 ili 3 kvalitetna pojedinca.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X