X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Kad god vidim Magica,odma mi ulepsa dan. Kakav car od coveka

Evo krece

Comment

Sviđa mi se stil ovih spartanaca. , a i Magic im je "zaštitni znak".

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

Sad ce opet neka pauza za neku glupu ceremoniju

Comment

Ne mogu da vam opisem koliko ovo prija.
          Kad god neko krene na kos opet onaj stari osecaj kao da gledam Derrick-a kako napada.

Dogovarajte se majku vam jebem...

EDIT: Elem, zanimljiva tekma na pocetku, UNC otvorio sa 6-0, pa odgovor MSU-a 7-0. Trebace im malo vremena da se priviknu na uslove, jedino izgleda Barnes-u nista ne smeta.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobar ovaj Barnes. Jel on na 3?

sigpic
            - 4xMVP -

Comment

Barnes baci dve cigle sa linije slobodnih...

Zanimljiva tekma nema sta...
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Barnes pokazuje kakav je potencijal...

Anthony Davis iz Kentakija se vec uklopio A Lamb iz Connecticuta nastavlja tamo gde je stao prosle sezone...

EDIT : Da vidite kako izgleda A.Davis

Da Bane,Barnes je klasicna trojka, ali na koledzu moze da se spusta i na cetiri

Comment

Originally posted by Branislav View Post
                  Dobar ovaj Barnes. Jel on na 3?

Jeste, jeste, Barnes je krilo, ali moze po potrebi i na beka. ;)
                  Jedan od najvecih talenata, da je izasao na draft ove godine, bio bi medju prvih 5 pikova sigurno. ;)

On je mozda cak i najslicniji Lebron-u u NCAA-u, verujem da te to zanima.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Barnes ima dosta meksu ruku i "laksi" je nekako dok igra...sve ostalo je na Lebronovoj strani

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                      Jeste, jeste, Barnes je krilo, ali moze po potrebi i na beka. ;)
                      Jedan od najvecih talenata, da je izasao na draft ove godine, bio bi medju prvih 5 pikova sigurno. ;)

On je mozda cak i najslicniji Lebron-u u NCAA-u, verujem da te to zanima.
                      Kako me Mac čita!

Ovi će da odsviraju sve moguće nacionalne pesme u toku ove tekme!

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

Ko bi rekao da ce MSU ovako da kupi ofanzivne skokove pored Henson-a i Zeller-a.
                        sigpic

Comment

Ubise ih ofanzivni skokovima

Inace Zeller je sebi pravio odlicne pozicije za sut,ali jos nije usla ni jedna

Comment

Sunce ti kako ih siluju, 16-3 u skokovima! Odlicna utakmica, odlicna!!!
                            sigpic

Comment

Au braćo, pa ovi spartanci ih ubiše pod košem!

sigpic
                              - 4xMVP -

Comment

Ovi klinci su mi zanimljiviji od evropske kosarke

Comment

Working...
                                X