This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• @ lenjivac

Od 7-og timskog faula u poluvremenu sutira se jedno bacanje, ako ga das imas pravo i na drugo. Od 10-og timskog faula sutira se dva bacanja. Ovo pravilo vazi i za srednje skole. ;)
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Sjajna akcija Mason - Kelly! Prelepo!!!

EDIT: Gde nestadose Trice i Wood?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mason u stilu Divca

@MVP, jbg nije lako tebi udovoljiti

Comment

• Samo da mi je znati koji je djavo ovde Mason spustao dribling, da je odigrao dodavanje iz prve and1 lagano.
          Al' vidi se da ima talenta za napad, post skill + solidan passing, vrlo dobro.

EDIT: Sad se vec Amerikanci preseravaju sa ovim pregledanjima svega i svacega u pm...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            @ lenjivac

Od 7-og timskog faula u poluvremenu sutira se jedno bacanje, ako ga das imas pravo i na drugo. Od 10-og timskog faula sutira se dva bacanja. Ovo pravilo vazi i za srednje skole. ;)
            Koji trip, jos ja gledam sto skacu posle prvog bacanja
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Mike, vracaj Austin-a na klupu ako Boga znas.
              sigpic

Comment

• Ja prelazim na Gatorse,nema od ovog leba...

http://www.firstrowsports.tv/watch/9...-%283%29-.html
                odlican stream.

Comment

• Moram da kazem da i mene smara ovih 35 sekundi za napad, usporavaju kosarku bez veze... zamislite samo kako je srednjoskolcima koji igraju 4x8 minuta, a napad 35 sekundi... imaju 10 poseda u poluvremenu.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Sta radi slanina Sully?
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Sta radi slanina Sully?
                      Ma objasnjava Tehnodrom 100%.

Comment

• To je to sto se tice Duke-a, ajmo u Ohio, pa opet nazad u MSG kasnije na Kentucky - Kansas.
                        sigpic

Comment

• Dobar je Sully...Zreo je taj za NBA ili evroligu

Comment

• Svidja mi se ovaj Duke, Kelly i Dawkins
                            Sta je sledece... Pa da zanocim ovde...
                            There's something wrong with me chemically
                            Something wrong with me inherently
                            The wrong mix in the wrong genes
                            I reached the wrong ends by the wrong means
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands
                            With the wrong theory for the wrong man
                            The wrong lies, on the wrong vibes
                            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ljubo, izginuse ovi nasi ko Manchester.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Ljubo, izginuse ovi nasi ko Manchester.
                                A jbg,mnogo su ovi jaci nego sto sam ocekivao...Svaka cast stvarno Buckeyesima na borbenosti i timskoj igri.

Comment

Working...
                                X