Announcement

Collapse
No announcement yet.

Olimpijski odbojkaški turnir za muškarce i žene - London 2012.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• PUSTI MIHAJLA VISE KAKO TE NIJE SRAMOTA DA DRZIS OVOG BILMEZA MAJMUNE GLUPI

Comment

• Ja rekoh jos pre 2 meseca da je Vlado nas najveci neprijatelj, nije ovaj tim uopste toliko los, samo da ima ko da im dize lopte kako treba. (citaj: ne kolje)
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• AJDE SAD, UZIMAJ OVO!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ja rekoh jos pre 2 meseca da je Vlado nas najveci neprijatelj, nije ovaj tim uopste toliko los, samo da ima ko da im dize lopte kako treba. (citaj: ne kolje)
          Ma prosek, ja se nerviram jer mnogo volim odbojku inace sem Dragana i Podrscanina niko ovde nije svetska klasa.

Comment

• Ma, i ja je obozavam, posle kosarke sport u kojem najvise uzivam i igrajuci i gledajuci. Verovatno si u pravu za to da su samo njih dvojica world class, al' nije to bas ni toliko losa ekipa koliko se cini. Pogledaj sa kakvim se tehnicarem koljemo protiv Brazila, nuff said.
            sigpic

Comment

• Taaaaaaaaaaaaaaaako bre , zavrsavaj ovo sada
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Neverovatni Uros ja jos od Kviska nisam video igraca koji toliko talenta ima da kada igra polje ili prima servis ne mora da namesti noge a prijem bude idealan.

Comment

• Idemo momci, IDEMOOOO!!!
                  sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                  -Jürgen Klopp

Comment

• Nemoj sad da se raspadnemo!
                    sigpic

Comment

• Odlazi Igore!
                      sigpic

Comment

• Matematicari, sta nam znaci pobeda?
                        sigpic

Comment

• Ako dobijemo 3-1,verovatno idemo dalje
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• poslednju igramo sa Rusima, +3 sada...jao ne smem ni da mislim..........
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Matematicari, sta nam znaci pobeda?
                              3:1 pobeda nas vodi dalje u slucaju da mi izgubimo od Rusa a na mecu Brazil-Nemacka da Nemci ne dobiju 3:2
                              3:2 pobeda nas vodi dalje ako izgubimo od Rusa a Nemci ne uzmu 2 seta Brazilu
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Opet Sasa pocinje a oba seta Bato dobio. Igor u fazonu volim sto sam majmun.

Comment

Working...
                                X