Announcement

Collapse
No announcement yet.

Olimpijski odbojkaški turnir za muškarce i žene - London 2012.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• O boze pa da li ste vi ocekivali od odbojkasica medalju sa skoro drugom postavom??? budite realni ni one same pa ni Divac nisu verovali u to
    sigpic

Comment

• Sigurno nisam ocekivao da cu da protracim po 2 sata dnevno na njihove utakmice kidajuci kosu sa glave u neverici kakve im ideje padaju na pamet i sta rade na terenu. Za sada ni odbojkasi nista bolji.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Terzic je poceo da rusi tim nakon 2007 i srebra na svetskom prvenstvu...U Peking nije isla Anja, nakon toga se povukla i Vesna Citakovic bas zbog njega, oterao je i Djerisilo koja je na kraju ipak pristala da igra ovde, a svi znamo da su upravo Spasojevic-Djerisilo-Citakovic najzasluznije za bronzu na svetskom i srebro na EP-u.

I ne moze me niko ubediti da je pravljenje tima za London izbacivanje jednih od najboljih svetskih igracica.
        sigpic

Comment

• Da smo u onoj grupi mozda bi se u tih 5 utakmica uigrali, zabelezili 2 pobede protiv Alzira i Britanije...a onda u 1/4 finalu sve moguce, ali ovako tesko bas tesko...SAD i Brazil ce nas unistiti...
          http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• 1/4 finale bi bio eventualno, da smo u onoj grupi, domet i ništa više.
            Last edited by miloolja; 30-07-12, 13:07.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Колико је јака песма што пуштају на тајмаутима.

Spoiler
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Evo konačno se bude..
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• Igraju dobro Blagojevic i Starovic sada.
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                    Igraju dobro Blagojevic i Starovic sada.
                    Samo kad je ona pogubljena izasla.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde djevojke možete vi to...
                      sigpic
                      http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• Bravo Terzicu, sad idemo na zlato. Trebala ti je jedna i po utakmica da shvatis ko je uljez.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Samo kad je ona pogubljena izasla.
                          Tvoja Brankica, ne bih je vise uvodio. Ovo je prava postava.
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ma samo se organizovati i zanti ko šta radi da pruže maksimum, pa šta bude, niko nema tada pravo reč da im prebaci.
                            Tako set lopta, življe to.

idi bre sudija u tri lepe
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Koje ovacije nasim devojkama kad smo osvojili set Nista jos nije gotovo, sansa postoji, samo je moramo iskoristiti i pod hitno da se Nole posalje u selo da im malo ubrizga samopouzdanje.
                              sigpic

Comment

• Huh!
                                Prvi u džepu, aj sad, pomozi Bože...

Comment

Working...
                                X