This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Evo ja ću da otvorim veslanje i kajak, ako se slažete i ako niko nije počeo.

Počinje u 22h po našem.

EDIT: Gimnastiku volim i pratim, ali samo od OI do OI pa ne znam koliko sam kompetentna.
    Ali zato kajak vozis svakodnevno, ne samo od OI do OI

Comment

• Ajde Miljane 1 sat tao-amo...

Veslanje-kajak? Heartbreak?
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ajde Miljane 1 sat tao-amo...

Veslanje-kajak? Heartbreak?
        Nije to problem nego ovi sa RTS-a mozda nece prenostii od pocetka ceremoniju ako pocinje u 21:12 a oni startuju u 22:12
        http://www.youtube.com/watch?v=gNJPWuJdVTQ http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._3602351_n.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...13714580_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...32341258_n.jpg

Comment

• Fali dzudo
          sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Ali zato kajak vozis svakodnevno, ne samo od OI do OI

Opet me komentarišeš nepotrebno, a pogotovu ono što ne poznaješ.

Ako ništa drugo, posao je lakši.

Btw vozim kajak često u Ušću (mesto Ušće kod Sudenice).

Originally posted by Vladan View Post
            Fali dzudo
            Postoje Borilački sportovi.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Fali dzudo
              Pa otvoreni su borilacki sportovi, to je dovoljno
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Izgleda da je doslo do zabune...svečanost otvaranja OI igara počinje simbolično u 20 i 12 po lokalnom vremenu, odnosno u 21 i 12 po nasem. Ovo vreme za početak je odredjeno simbolično, a ceremonija zvanično počinje u 21 po lokalnom odnosno u 22 po centralnoevropskom vremenu, što znači da sve televizije započinju u 22 direktan tv prenos!!!
                sigpic

Comment

• NEMOJTE ZBUNJIVATI LJUDE!

Prenos pocinje posle 22h po nasem vremenu

zvanicne kamere BBC-ja se ukljucuju tek u 21:50 po nasem (20:50 po njihovom):

It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

Opet me komentarišeš nepotrebno, a pogotovu ono što ne poznaješ.

Ako ništa drugo, posao je lakši.

Btw vozim kajak često u Ušću (mesto Ušće kod Sudenice).

Nauci me molim te sta je Usce. Vise puta sam se u Kljucu napio nego sto si ti puta bila u Uscu. Olja kajakas, gospodari Ibrom od OI do OI. Pardon, cak i u medjuvremenu.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Nauci me molim te sta je Usce. Vise puta sam se u Kljucu napio nego sto si ti puta bila u Uscu. Olja kajakas, gospodari Ibrom od OI do OI. Pardon, cak i u medjuvremenu.
                      Jes vido'...
                      A tebi je geografski mnogo bliže.. pazi samo svakakvu rakiju prodaju ovih dana...

Originally posted by apacrow View Post
                      NEMOJTE ZBUNJIVATI LJUDE!
                      Ko se javlja i buni protiv obmana.

I šta znači simbolično, mislim, nisam u toku?
                      Last edited by miloolja; 27-07-12, 12:44.
                      sigpic

Comment

• Dajte bre ljudi da ovako sve komentarisemo u jednoj temi, a u ove neka se kace rezultati, rasporedi itd. Ko ce hvatati 54 teme u pm.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Dajte bre ljudi da ovako sve komentarisemo u jednoj temi, a u ove neka se kace rezultati, rasporedi itd. Ko ce hvatati 54 teme u pm.
                          Mora bar kajak odvojeno.

Comment

• Da odvojimo i kanu?
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Da odvojimo i kanu?
                              Aj vodim te na pivo u Usce pa cemo da probamo. Ima na onom forumu mojacrvenazvezda.net nik Uscanac mislim da ima najvise postova. To mi ortak iz gimnazije iz Usca je, pa ce da nam sredi da probamo.

Comment

• Heartbreak, je l' mozes da kacis i celokupan raspored takmicenja, ne samo za ove nase? Posto ja na zvanicnom sajtu ne mogu da se snadjem nikako, a nesto nemam vremena da se drkam previse.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X