X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: PROGRAMSKA SEMA SPORT KLUBA *ZADRZAVAMO PRAVO IZMENE PROGRAMA*

[quote author=SPORTKLUB link=topic=342.msg141443#msg141443 date=1277104122]
    [quote author=Roger link=topic=342.msg141327#msg141327 date=1277064151]
    Da li mi netko tko uredjuje programsku shemu moze odgovoriti da li cete od pocetka (14 sati) prenositi match Rogera Federera ili cete za to vrijeme prenosti neki od matcheva srpskih tenisaca (Troicki, Bozoljac)?
    Buduci sam u to vrijeme na poslu htio bih znati da li cu moci snimiti Federerov match na SPORT KLUBU?

Hvala unaprijed na odgovoru!

Roger
    [/quote]
    ide Federer
    [/quote]

Puno hvala! #$&+|r

Comment

Nadam se da sutra od 14h ide mec Tsonga - Kendrick?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Da li je istina da je SK izgubio LFC TV i Milan TV?
        Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=342.msg141879#msg141879 date=1277151754]
          Nadam se da sutra od 14h ide mec Tsonga - Kendrick?
          [/quote]
          To je najbolji mec prvog kola,red bi bio da se prenosi %QWT&W
          sigpic

Comment

Pa znam i ja da je najbolji, zato i pitam. &*#GI(]
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa ja ti pruzam podrsku,rekoh sto nas vise trazi taj mec to bolje $#^%RT
              sigpic

Comment

Pustite lepo od 14h mec Kendrick - Tsonga, niko ne zeli da gleda Serenu protiv neke nikad cuo teniserke!!!
                sigpic

Comment

Vjerujte da je najbolji i najatraktivniji mec ovog prvog kola duel izmedju Tsonge i Kendricka,trebalo bi da se prenosi @(*6sd$%
                  sigpic

Comment

Postovani,

Iako je vrlo vjerojatno da cete se u ponedjeljak prvenstveno koncentrirati na nastupe Jelene Jankovic i Novaka Djokovica, bilo bi lijepo od Vas da barem u noci s ponedjeljka na utorak prikazete cijelu snimku matcha Rogera Federera i Jurgena Melzera. Ponavljam, ako je moguce CIJELU SNIMKU, jer ste npr. u snimci matcha Federera i Clementa izbacili prva 3 gema. Zar su Vam ta 3 gema stvarno stvarali toliki problem u Vasoj shemi kada dajete snimke koje ukupno traju 8 ili vise sati?

Hvala na razumijevanju!

Srdacan pozdrav!

Roger

Comment

Jел се може знати за које лиге и догађаје ће Спорт клуб и Спорт клуб + имати права у предстојећем периоду ?
                      Унапред хвала.

Comment

interesuje me da li cete prenosit 30/31 jula turnir iz Pariza na kojem ucestvuju PSG, Roma, Porto, Bordo..?

Comment

[quote author=Killer link=topic=342.msg146687#msg146687 date=1278502751]
                          interesuje me da li cete prenosit 30/31 jula turnir iz Pariza na kojem ucestvuju PSG, Roma, Porto, Bordo..?
                          [/quote]

Killeru pozdrav %QWT&W
                          Hvala na pitanju, ali nece ici taj turnir h5g6k8
                          Ide turnir iz NY, sa domacinom New York-om, a ucestvuju Tottenham, Sporting Lisabon i Manchester City.
                          Moze taj @(*6sd$%

Comment

Zanima me hoćete li prenositi francusku ligu ove sezone?

Comment

[quote author=Ammare link=topic=342.msg147976#msg147976 date=1279012430]
                              Zanima me hoćete li prenositi francusku ligu ove sezone?
                              [/quote]
                              Nazalost nece ici francuska prva liga na nasim kanalima,ali zato imam englesku Premijer ligu!

Pozdrav
                              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Uopšte nije loš turnir, Totenhem i Siti @R&}*. Samo kad je taj turnir?
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X