Programska sema SPORT KLUBA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: PROGRAMSKA SEMA SPORT KLUBA *ZADRZAVAMO PRAVO IZMENE PROGRAMA*

Sportklub otvara i treci kanal?? Moze potvrda? (%fsd%&j &%@5w8&* Da mi je znati sta ce da prenose na 3 kanala *#AI&D

Comment

pa neznam mozda *#AI&D

Comment

Gde si video da SK otvara treci kanal?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sa jednog sajta..... I hoce li ili nece biti treci kanal (%fsd%&j &%@5w8&*

Comment

I ja sam to malopre procitao na kablovskom forumu, ne znam stvarno, videcemo kad dodje gazda. @(*6sd$%
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ajde pa javi da znamo i mi... I ako je moguce cime planiraju da popune program +*@WT*48*

Comment

Intresantna vijest,SK otvara treci kanal
                Nadam se da ce to biti Tenis Klub,najbolje bi tako bilo,da i ljubitelji ostalih sportova imaju sta da pogledaju,a ne da cekaju kad nema turnira(mada meni i ovaj koncept odgovara da se ne lazemo $#^%RT)
                sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=342.msg116264#msg116264 date=1266834182]
                  Intresantna vijest,SK otvara treci kanal
                  Nadam se da ce to biti Tenis Klub,najbolje bi tako bilo,da i ljubitelji ostalih sportova imaju sta da pogledaju,a ne da cekaju kad nema turnira(mada meni i ovaj koncept odgovara da se ne lazemo $#^%RT)
                  [/quote]
                  Izvor?
                  Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Jedan jaki insajder sa kablovskog foruma @(*6sd$%
                    sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=342.msg116289#msg116289 date=1266841500]
                      [/quote]
                      rene?
                      Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=342.msg116292#msg116292 date=1266846339]
                        [quote author=Vladan link=topic=342.msg116289#msg116289 date=1266841500]
                        [/quote]
                        rene?
                        [/quote]
                        ljubanve @(*6sd$%
                        sigpic

Comment

ovo stvarno nema smisla! citam sad program i vidim da u nedelju opet seriju a necete prenosit direktno nego u snimci.. glupi fa cup i jos neka sranja su u prednosti.. to samo kod vas ima..

Comment

[quote author=Killer link=topic=342.msg116302#msg116302 date=1266858359]
                            ovo stvarno nema smisla! citam sad program i vidim da u nedelju opet seriju a necete prenosit direktno nego u snimci.. glupi fa cup i jos neka sranja su u prednosti.. to samo kod vas ima..
                            [/quote]

nije da nece nego nemogu od arenesport da prenose
                            oni imaju prava,a SK prenosi sta im dozvole
                            koga briga za fudbal i tenis
                            ocemo NASCAR i INDYCAR,a da i to je na areni $#^%RT

Comment

• ova magla ce uskoro da bankrotira tako je najavio isto tako pouzdar insajder.
                              francuze ste izgubili ? jao nesrece , sada ce da ubace u termin americkog nogometa po ugledu na starijeg batu.

sve prica do price, pocinjem da postujem SK jer ce verujem krenuti Dragisinim stopama ka ekspanziji domaceg sporta mada i tu su je ova konkurenti krenuli nezgodno sa cuvenom jelen super ligom i sve sa svih 100 gledalaca po tekmi... /6%^JH
                              Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

Dule, ako Magla propadne mozda slucajno vidimo sledece godine NFL na tom trecem kanalu SK-a... h5g6k8
                                sigpic

Comment

Working...
                                X