Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by T-Mac View Post
    Eurocup ne igram vise nikad, ko god me ispratio, izvinite molim vas.
    Ja sam isto igrao na Spance,pa oni gube od Turaka...

Comment

Nymburk gubi kuci od Rudupis-a koji igra bez centra, Banvit bije Canaria-u kao da igraju protiv drugoligasa, Buducnost dobije Partizan, a onda ih usred Morace kida Dexia Mons... Znaci, zadnji put, ali zadnji...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Najbolje je da se ovo takmicenje ukine...

Comment

Ajde bre Buducnost nabijem vas...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Donjeck dodje Nisam igrao

Comment

Danas sam se kladio na Evropsku košarku i završio, isto kao i na fudbal. 'Bem im majku lopovsku (oj devojko džidžo moja, džidžala te majka tvoja... ) Samo NBA!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

Originally posted by Branislav View Post
                Danas sam se kladio na Evropsku košarku i završio, isto kao i na fudbal. 'Bem im majku lopovsku (oj devojko džidžo moja, džidžala te majka tvoja...
                ) Samo NBA!
                Bane,pa ni Nba nije sigurna....

Comment

Zagreb danas bez Kasuna, Mulaomerovica i Sarica! Mislim stvarno ako CSKA ne pokrije hendikep...
                  sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                    Zagreb danas bez Kasuna, Mulaomerovica i Sarica! Mislim stvarno ako CSKA ne pokrije hendikep...
                    Nemojte da ga slusate videli ste juce sta se desilo

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Hendikep je 22.5 , ako je Zagreb bez ove gore navedene trojke , trebao bi doci hendikep , idem malo po netu potrazit neke informacije

Comment

• Kod mene je jos na 18.5 , mada ne bi me cudilo da kad uplatim cujem "kvota je smanjena na 1.65"

To je za pocetak, videcu kasnije za ostalo.
                        sigpic

Comment

• @T-Mac

22.5 kvota 1.90

Comment

• za nedelju u mozzartu partizan-olimpija h1(-9.5) 1.85 stavite jer ce pasti kvota sigurno kao i na prokom sto je pala

Comment

• Originally posted by Rossonero View Post
                              @T-Mac

22.5 kvota 1.90
                              U Zagrebu su ih dobili 42 razlike kad su ovi bili kompletni, mislim da je ovo stvarno steal, ali ko ce ga znati, sve je moguce...
                              sigpic

Comment

• Koja komedija u Rusiji,sada recite i da se kosarka ne namesta,ej bre,ovi njih demolirali u Hrvatskoj a tu se "muce"
                                Last edited by Vule_89; 07-12-11, 17:22.

Comment

Working...
                                X