Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Banvit - Lok.Kuban - 2 @2.7
    Buducnost - Alba - 2 @2.2
    Asvel - Lukoil - 2 @3.6

kv. 21,38

E kad bi uslo
    Last edited by Mr.M; 20-12-11, 16:29.
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
      Bez obzira na izostanak nekih igraca,dobice ovo gosti posto su jaci od domacina..
      Nisu to neki igraci, ovo su najbolji igraci.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Nisu to neki igraci, ovo su najbolji igraci.
        Pa jesu najbolji igraci,valjda ce Martinez da proradi...

Comment

• Tek sam sada skontao da nisam napisao gore 2 (ASV-LUK) , sta mislite hoce biti ista veceras ... Uglavnom je vecina timova obezbedila prolaz ;)
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ocekivano Ryats pobijedio,a ja ga nisam smio singl odigrat! :S
            Od ostalih veceras mislim da dolazi:

Nymburk 2
            Cholet 1
            Bayern 1

Comment

• Originally posted by Miko View Post
              Banvit - Lok.Kuban - 2 @2.7
              Buducnost - Alba - 2 @2.2
              Asvel - Lukoil - 2 @3.6

kv. 21,38

E kad bi uslo
              s_ebat ce me Lokomotiva

Comment

• I kad ja nista ne odigram onda ovo govno od takmicenja dolazi realno, au naopako...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  I kad ja nista ne odigram onda ovo govno od takmicenja dolazi realno, au naopako...
                  Kup uefa i Evrokup skoro nemoguce uhvatiti za velike pare.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                    Kup uefa i Evrokup skoro nemoguce uhvatiti za velike pare.
                    Ja pogadjam Lukoil 2,Cholet 1 i Bayern 1

Comment

• Anwil
                      sigpic

Comment

• mozda ujediniti svu kosarku na jednom mestu, ne?
                        nego, nesto se mislim, dvojka na armani protiv kantua? missim da je armanuju puno porastao konfidens nakon ovog prolaska u top 16 i cenim da ce tek sad proigrati, posto su dosad bili stegnuti... sa druge strane kantu je vrlo dobra ekipa i tesko gubi kuci, al ono, kapiram da armani ima kvalitetnije igraci i da bi ovo mogli dobiti..

Comment

• al sam "cenio", dobro je sto nisam odigrao... +23 za kantu na par minuta pre kraja.. ipak cu se drzati nba

Comment

• Carteru, i mene zajebao PAOK danas under...

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                              Carteru, i mene zajebao PAOK danas under...
                              ma hebo im ja mater, danas i jedni i drugi dali vise poena nego u njihove 3 poslednje tekme zajedno..

Comment

• jebem li im mrtvi real da im jebem!

Comment

Working...
                                X