Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Zna li neko imaju li negde kval. za AO u Srbiji ?

Comment

Originally posted by Monfa View Post
      Zna li neko imaju li negde kval. za AO u Srbiji ?
      Nema nigde brate, ja sam bas trazio, uzimao sam dosta para prethodnih godina na kvale.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
        Nema nigde brate, ja sam bas trazio, uzimao sam dosta para prethodnih godina na kvale.
        Kod nas ima i to dosta dobrih parova ima,a da postavljam ovdje ili ce biti posebna tema AO?

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
          evo ima u rmco ali ga kdo mene zatvorili pre 2 meseca :S

Comment

Soeda,Molchanov,Mladenovic,Kostova,Domachowska,Rob son a vec sam prosao Basica

Comment

ma ima lepih parova kuznetsov 1, doi 1, para santoha 1, jaziri 1
              da imam gde da igram stavio bi 2,3 tiketa

Comment

Originally posted by hamza_TM87 View Post
                Soeda,Molchanov,Mladenovic,Kostova,Domachowska,Rob son a vec sam prosao Basica
                Ovo sve prsolo,lijepe su se pare uzele!

Comment

Hamza, daj po 3 meca ovde sta bi valjalo igrati, mada vec imam neki plan otprilike.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dodali kvale u mocart, morali su koliko sam im mailova poslao

Comment

Evo nesta na prvu onako,kasnije cu malo "dublje"

Soeda
                      Delic
                      Zemlja
                      Babos
                      Robson

Comment

Huta Galung, Soeda, Mladenović.

Comment

Originally posted by notorious View Post
                          Huta Galung, Soeda, Mladenović.
                          Nema to batice moj nista ovde

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...,87,138,152,86
                          sigpic

Comment

Mijenjaj kladionicu U Srbiji su najgore kladionice bez konkurencije, ruski Betcity je malo promijenio stvari, mislio sam da imaš to, oni imaju baš sve.

Comment

Originally posted by notorious View Post
                              Mijenjaj kladionicu U Srbiji su najgore kladionice bez konkurencije, ruski Betcity je malo promijenio stvari, mislio sam da imaš to, oni imaju baš sve.
                              Imam, nego me mrzi da idem do tamo, Mozzart mi na 3 minuta od stana.
                              sigpic

Comment

Ti onda nećeš pare Betcity je vrh, možeš zamisliti kad daju 1.25 1.30 da će bilo koja teniserka napraviti duplu u setu ne znam da li još uvijek imaju to u ponudi, ili možda samo za GS.

Comment

Working...
                                X