Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prosao double sa Capdeville-om i Paire-om, idemo dalje...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako stvari stoje samo ce me Anduhar otresti na tiketu Ne verujem da ne moze FAraha da dobije pred domacom publikom i sto je dusevna banja zatvorena ?
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• e jbm ti, jednom u milion godina odigram na nadala i sad ce on da me isapali

Comment

• I mene je tako zeznuo ove godine protiv Monfilsa..

Comment

• Stakhovsky , kakav bolesnik , kakav nenormalni covjek , ovo nije moguce
            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Sta je bilo Dale, nisam gledao?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Imao je jedno 15 break lopti , jednu iskoristio , Harrison break lopte 1/1 ..

U prvom setu na 5-4 je imao 3 set lopte i izgubio set , a u drugom je imao break , servirao za set , a onda na 5-4 i na 30-40 cist forehand poslao u mrezu , cijeli teren bio otvoren .. Ono sto je radio u tb-u je posebna prica ..
                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Fikser klasican, mamu im jebem kako ih mrzim. Koliko sam se samo nagledao bizarnih preokreta u zadnje vreme, to nije normalno.
                  sigpic

Comment

• Jos Federer h1 za 11 crvenih
                    http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-4990326-980

Comment

• Vise nikad ne igram ovaj tenisu,muka mi da ceo dan pratim kad sta pocinje zbog jbne kise.Danas u Nici ceo dan kisa i mecevi se tek sutra igraju.Proso sam 3 meca i sutra cekam jos 3.
                      СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• pocele kval. za RG danas jedan za zagrevanje http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...89-9061179-983

Comment

• Ja uhvatio danas Alves-a i Naso-a u dublu, jedino to sam zatekao kvalitetno kad sam ustao tamo oko pola 2.

Bilo bi lepo kad bi svi imali online, pa da ovde picimo zajedno, mozemo uzeti lepu kintu na RG-u.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Ja uhvatio danas Alves-a i Naso-a u dublu, jedino to sam zatekao kvalitetno kad sam ustao tamo oko pola 2.

Bilo bi lepo kad bi svi imali online, pa da ovde picimo zajedno, mozemo uzeti lepu kintu na RG-u.

Jos ces da se uortacis sa ovima zbog kladze

Comment

• Dobro iskopah ovoga Del Bonisa idiota.
                              sigpic

Comment

• Cuti, ja ga igrao 2:0. Hvala Bogu, pa mi je na tom tiketu bio i Russell, pa mi je malo lakse.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X