Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• petrovac na mlavi 7 dana zbog neprimerenog ponašanja (rečnika)
    Last edited by miloolja; 16-03-16, 21:05.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Rosso na mesec dana, stari dugovi, plus opet provociranje, misli cova doveka ce ga neko trpeti.

Comment

• tenismaster 6 meseci
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• gokara 7 dana
          Novak GO! 7 dana

Slobodno recite ako nesto nije jasno u pravilima foruma, ako nesto treba da se uprosti ili da na vidnijem mestu bude post sa pravilima, mozda niste videli
          Tu smo da pomognemo i razjasnimo
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• tenis 2 nedelje

komentarisanje u uzivo temi van termina, uzastopni postovi ignorisanje upozorenja

Comment

• Nesic 7 dana, odmori malo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• tuta bugarin 6 meseci, konstantno vredjanje, provociranje, psovanje, konstantno krsenje pravila, i ovo je drugi ban zbog istog razloga

sigpic

with experience.

Comment

• princoni 3 meseca

Comment

• petrovac na mlavi, gokara 3 dana, da ne bude da lajem u prazno
                    nije to puno momci, kad se vratite, slobodno mi posaljite pm pa cu vam objasniti zasto ste banovani

sigpic

with experience.

Comment

• Novak GO mesec dana, vredjanje preko privatnih poruka

sigpic

with experience.

Comment

• choky0905 3 meseca... pa tamo negde čekaj zvanično saopštenje, da te poštedim tih poriva za provociranjem ovde

Izmena... pošto je choky0905 i njegov alias "dobrica" Kockica jedna te ista osoba... obojici doživotno...
                        Last edited by miloolja; 05-04-16, 01:59.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• talicni 7 dana

Jedno te isto se piše svaki put kad neko novi dođe ili se neko oslobodi, dobije malo elana, pa misli da mu je ovo mesto idealno za pražnjenje od raznih frustracija. Ovde smo svi gosti i u tuđoj smo kući, ako nećete da se ponašate po pravilima iste, nemojte ni dolaziti, a ta pravila niko, ali baš niko ne pročita pre prvog svog napisanog posta.
                          Na forumu ima navijača i simpatizera raznih boja, mnogih pojedinaca i ovde nije cilj da se drugi, za koje ne navijamo ili ne volimo..ponize ili piše šta i koliko loše o njima mislimo, to ostavite za svoj realan život. Ovde to nije dozvoljno, a malo pristojnog ponašanja svima bi dobro došlo u ovom haosu od agresije i primitivizma svuda oko nas.
                          sigpic

Comment

• Henryj, psovanje, mesec dana

Razlog duzeg bana je broj prekrsaja

Comment

• Miletić, boss91 i black_sax po 7 dana da vam se malo slegnu utisci, srede misli i ohlade strasti.
                              sigpic

Comment

• discharge 3 nedelje

sima 3 nedelje

Comment

Working...
                                X