Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Slabo Crna Gora izgleda, bas slabo. Mlako u odbrani, nista bolje ni u napadu, potpuno su letargicni. Jbt, ekipa koja ima Pekovica i Vranesa da ovako jadno izgleda pod kosem, ja ne verujem.
    Evo opet Hrvati staju u zonu, najvece zlo kosarke.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dragicevic tata...daj bar da bude neizvesna utakmica...mada ce hrvati pogoditi kad god im treba

Comment

• Dasic

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
        sigpic

Comment

• Dasic igra previse nedisciplinovano, al' tako je to kad si jedan od retkih igraca koji moze nesto da iskreira za sebe...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je Vlado legendo...opaa i Jeretin ga uvali...ajde stisni sad u odbrani,da se ovo preokrene!

Edit : ala su stisli

Comment

• CG pod kosevima

Malopre bas htedoh da napisem, ako ce neko da pokrene preokret onda je to Jeretin.
              sigpic

Comment

• Jeretin i Vlado-zajedno imaju 142 godine,a najbolji su

Ima jos nade za Crnu Goru,ali moraju da grade kos i da budu raznovrsniji u napadu.

Comment

• E kad se Simon ovako proseta kroz odbranu i polozi znajte koliko je sati.

EDIT: Opet Jeretin ostavi Popovica...
                  sigpic

Comment

• Evo sanse za Djetice , imaju bacanje , nek dodju na -4 , moze se to stiic samo jedna dobra odbrana
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pekovic nadrogiran,bezvoljan,mrzovoljan...ne igra mu se,nije u formi,nije fizicki spreman,skace mu Markota CG samo Jeretinovo ludilo moze da spase

Comment

• Da Pekovic igra sa bar 50% mogucnosti CG bi ovo dobila verovatno. Covek se raspada na terenu, tacno se vidi kurcobolja, posebno u odbrani.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Da Pekovic igra sa bar 50% mogucnosti CG bi ovo dobila verovatno. Covek se raspada na terenu, tacno se vidi kurcobolja, posebno u odbrani.
                          Aposlutno se slazem...mozda se cuva za Partizan

Ali cela ekipa igra sramotnu odbranu,mlaki su...

Comment

• Odlicna odluka Popovica da ne poziva nikakvu akciju, nego jednostavno pick and roll sa igracem koji je ubijao CG u prethodnom delu meca.
                            Pre toga ocajan skok Crnogoraca.

EDIT: Napad i ajd' nekako, ali skok i odbrana KATASTROFA! Posebno kao sto sam vec ponovio 99 puta u reketu gde bi bar po meni trebali da budu jaci.
                            sigpic

Comment

• 7 razlike , pobeda Hrvata , olako prokockana sansa Crnogoraca
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Vladan bi u pravu da Pekovic nije na nivou,a jbg ja se nadao iako nisam bas pazljivo pratio prethodne utakmice CG...Losa igra,lose odbrane,Popovic i Tomic su pobedili. Steta.

Comment

Working...
                                X