Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Poljske usercine preuzele vodjstvo, kako me nerviraju jebala ih ova njihova anti kosarka.
    Ajmo Britanci, bolji ste, mora bre ovo da se dobije!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

T-Mac navija za Turke.
      sigpic

Comment

Bravo bre, prelepa kosarka! Lu bukvalno sam vuce ceo tim!

EDIT: Hahahaha, sta je Kelati picko, sto nisi krenuo na kos!?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sta napravi ovaj Frilend?
          Nekad su i 2 igraca dovoljna da se dobije utakmica.
          sigpic

Comment

Dobise Britanci, Friland fantasticno odigrao , dabl-dabl za njega i uz Denga naravno najbolji u timu.. Poljaci totalno neorganizovano, nije mi jasno kako su oni uspeli da pobede Turke, Berisa ih vratio trojkom al cim su preuzeli vodjstvo, totalna panika i u odbrani i u napadu, tako da su Poljaci mozda sami sebe pobedili, i propustili sansu da odu dalje...Turci idu dalje osim ako ih Spanija ne pobedi sa 90 razlike..
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

E u djavola.Ipak cemo da igramo sa ciganima.
              Frilend i Deng dabl-dabl.Verovali ili ne Frilend je vise postigao koseva u poslednjoh cetvrtini nego u prethodne tri.

Comment

Da su Poljaci prosli mi bismo imali sigurno QF i sa porazom od Francuza...ali o ovako je sigurno,naderacemo Turke i Litvance.
                sigpic

Comment

Znate sta je reprezentacija Poljske? Gomila celavih, nabildovanih drvoseca + Kelati i onaj Albanac. Jeb'o takvu kosarku, Britanci samo da nisu pravili neke glupave greske i svadjali se sa sudijama dobili bi ovo jos u trecoj.
                  sigpic

Comment

Turska povela protiv Spanije serijom 11:0.

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                      Spanija ima takav tim da se moze realno poigravati sa svim timovima na celom prvenstvu i sutati ih po 20-30 razlike samo da imaju normalnog trenera , Pepe Ernandez jeste bio malo caknut ali je imao svoj sistem i znao je sta hoce , Pjandjiani mi je ocajan , ako od Turaka izgube koji igraju u rotaciji sa 8-9 igraca stvarno im treba skinuti kapu ali bilo bi za nas dobro da Turci dobiju jer bi iz te grupe onda svi po 3 preneli
                      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Gotovo.Turkoglu im je presudio.
                        Spanci nisu igrali bez Pola Gasola.Ne znam zasto ga je izostavio Skariolo.Pretpostavljam da je povreda u pitanju.

Comment

• Spanci nisu dali kos 8 minuta....
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post

Na kraju ce i izgubiti kad su paceri... Znaci i tamo ce svi po tri boda nositi...
                            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                            -Jürgen Klopp

Comment

• Rekao sam da ce Turci napraviti nesto nekome ... Nema Spanije bez Paua i to je cinjenica , ne pomazu ni Ibaka ni M.Gasol ni Navarro , nema Gasol glavna osovina ovog tima ali i Turci su dokazali da mogu dosta da pokvare planove
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Jednostavno su stali u poslednjoj cetvrtini.
                                Prvi u gurpi su Spanci, drugi Turci, a treci Litvanci.

Comment

Working...
                                X