X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: ATP-JO WILFRIED TSONGA

[quote author=ferrari1 link=topic=1282.msg53156#msg53156 date=1236252132]
    [quote author=bojanaBG link=topic=1282.msg53132#msg53132 date=1236247335]
    Gaskeu fali mentalna snaga,inace ima prelepu igru i stvarno je ekstra talentovan teniser.
    [/quote]
    Sto je i presudno kada su u pitanju veliki mecevi.
    [/quote]ma ne veliki nego i mali mecevi jer kad izgubi prvi set od slabijeg rijetko se vraca

Comment

Gaske nema mentalitet pobednika sav je nekako kao devojcica i vidi se da ima strah od najboljih igraca. Na primer ja mislim da bi recimo Tsonga njega pregazio. Gaske kad bi ga video sa druge strane mreze i kad bi video Tsongino samopouzdanje izgubio bi se da ne kazem nesto drugo.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Comment

[quote author=ninoslav vitosevic link=topic=1282.msg53195#msg53195 date=1236274274]
          Priznajem i ja sam mislio da ce Gaske biti cudo a narocito Gonzales.
          Uzgred, da li se iko seca Kanjasa? Bio je takodje bio veliki talenat ali se zestoko zajebo. Vise je voleo neke druge stvari, tenis mu nije bio narocito vazan.
          [/quote]

gonztalez zna samo na olimpijadi igrat dobro i zaista si uparvo on je bio veliki potencijal

Comment

Gonzales ja stvarno ne znam sta je njemu on ima potencijal za Top 10, mozda cak i Top 5. Ima sve udarce, dobro se krece, stvarno ne znam koji mu je.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1282.msg53200#msg53200 date=1236274609]
              Gonzales ja stvarno ne znam sta je njemu on ima potencijal za Top 10, mozda cak i Top 5. Ima sve udarce, dobro se krece, stvarno ne znam koji mu je.
              [/quote]
              u backhand nema samopuzdanja i igra ga defanzivno u 90% slucajeva
              "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Verovatno si u pravu, ali zna da opali neverovatne vinere i iz bekhenda, a posebno iz forhenda koji je jedan od najboljih na svetu.
                sigpic

Comment

[/quote]

Comment

I Kanjas isto tako.

Comment

Canas je bio top 10 igrac,tj. bio je no8,ali su ga onda uhvatili da se dopinguje i nikad vise nije uspeo da se vrati.
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

Mislim da mu je kokain nadjen u krvi. Jbg, bio je raskosan talenat i smeker ali nije bio mudar.
                        Porazila ga slava...

Comment

[quote author=ninoslav vitosevic link=topic=1282.msg53203#msg53203 date=1236274991]
                          [/quote][/quote]nisu svi sa dobrim psiholoskim stanjem,oni koji to imaju uspijevaju koji ne jednostavno nemogu

Comment

Dobra najava na prvoj strani ;) - OSVAJAC MNOOOGIH (4) TURNIRA:

http://www.atpworldtour.com/tennis/3...rsearch=tsonga

Comment

eee pa odigro je tacno 99 meceva u singlu sace mu jubilej

Comment

conga iz konga
                                "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Working...
                                X