Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I Baghdatis se osisao na celavo

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Hhahahahha, pa ja ga uopste ne bih prepoznao.
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Posto znam kako izgledaju Zikijevi treninzi i koliko je on opusten i zeza se, mogu samo da zamislim kako je ovo izgledalo

BOSOM BUDDIES: MICHAEL LLODRA AND NENAD ZIMONJIC

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          I Baghdatis se osisao na celavo

Comment

• http://www.gloria.com.hr/vijesti/sho...fov=3&id=15961
            sigpic

Comment

• bas lepa vest
              moguce da je zato Ljubicic otkazao neke turnire, on je rekao da ne igra zbog privatnih razloga

sigpic

with experience.

Comment

• I Tsonga je prebacen ovde... Nije zasluzio to, druga uzastopna pobeda nad Federerom, to nije slucajnost! Bravo majstore, dance like a butterfly, sting like a bee! Ko jos moze da igra dve vrste BH u mecu i pobedi Feda, samo Tsonga!

Comment

• Mardy Fish poses with the Olympus US Open Series trophy after clinching the men's Bonus Challenge #USO11

Comment

• Razmisljala sam da li da ovaj video stavim u mlade igrace ili ovdje, ali neka ga ovdje, dok ne dobije svoju temu.

Comment

• Aleksandr Dolgopolov

kakvo misljenje imate o ovome igracu ? po meni jedan od najvecih talenata,potencijal za broj 1,koji moze sve na terenu,puno miksuje igru,ima sjajan servis,forhend,drop shot,bekhend,kretnju samo jako labilne glave koji tenis igra cini mi se iz zabave i bez ikakve taktike.ja ocekujem da se uozbilji u jednom trenutku i eksplodira na nekom velikom turniru i mislim da ce jednu godinu odigrati izvanredno,dok mu opet ne dosadi pa se vrati na toplo-hladno.evo nekih meceva gde je igrao koliko-toliko ozbiljno

Cuj prvi maj

Comment

• Dolgopolov je veliki potencijal ,odlican igrac ali dosta neozbiljan po meni, ima nekoliko turnira gde briljira a onda nekoliko gde ga nigde nema , mora da bude konstantniji i mozda udje u top 10
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• zbog cega mi je izbrisana tema za dolgopolova a imaju otvorene teme za troickog,raonica i dustina browna ? da nisu oni mozda bolji igraci od njega ili imaju neke vece uspehe ?
                          Cuj prvi maj

Comment

• JO WILFRIED TSONGA!!! Izvukao se samo na strpljenje, koje je nesto sto sam mislio da nema u sebi! Kakav mec sa Fishom 6-4 6-7 (5) 3-6 6-4 6-2 je bio rezultat, trebalo je ono odgledati! Za jos jedno SF GSa protiv Federera, jedva cekam sredu!

b_09052011_Tsonga_2011_US_Open_054.jpg
                            Last edited by Vanja #66; 06-09-11, 08:43.

Comment

• Volim i ja Tsongu Deluje mi da je dobrica A i njegova igra kada je raspolozen moze apsolutno svakoga da oduva. Ali vise volim Federera, tako da se nadam njegovoj pobedi

Comment

Working...
                              X