• Show
Clear All

• Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Funkcionalnost ovog foruma moze se ukratko opisati ovako: kucas u Google pretragu Novak Djokovic Wikipedia a ono ti izbaci Aboridzinski kuvar iz sedamnestog veka kako najbolje pripremiti engleza u kokosovom sosu.

Da taj nivo funkcionalnost.

Namestim da mi izbacuje nove postove, filtriram danasnje postove a on mi izbaci sirenje nacisticke propagande iz 1937 godine.

Jos bolje je kad ulazim u svaki PDF posebno kako bih dosao do neke teme, odlicna platforma nema sta. Stalno razmisljam da nije ovo neki test softver kao priprema za crnu buducnost, tipa cari distopijskog interneta.

Ili ga je opicila milenijumska buba, dvadeset godina kasnije, jbg ko ce se pohvatati sa tim kalendarima.
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Mozda bolje da pises o ovome na temi Tehmicki problemi, mada u sustini i isto je, admin nas ne zarezuje ni za suvu sljivu, kukali -ne kukali.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ne mogu da ih pronadjem
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

• Admin se javio i rekao da nas nije zaboravio, nego da trazi resenje

Najveci problem sa ovim forumom je nastao kad smo prosli sa starog foruma na vbulletin, tu nesto nije uradjeno kako treba i sad se to vuce.
            Da ovako ostane je suludo, dzabe stari postovi, kad je nemoguce doci do njih...
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Najgora kletva za svu gamad koja je ovo dozvolila, i svi ti koji su cutali da odgovaraju, ostali u zemunice, Sunca nikad da ne vide do kraja svojih bednih zivota.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ako nema snimak, lagano to resava Palma. Dzabe svedocenja kada nemamo sudstvo, samo snimak I u etar nema drugog resenja.

Isla je tako prica I za orgijanje na Novom groblju pre par godina, pa sada to niko ni ne spominje a prica trideset puta gora od ove.
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

• Koliko vidim sekta je vec pocela da radi, botovi spremni kao I uvek.
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Dobro ih ljulja Marinika. Buduća predsednica Srbije, rekao bih.
                    “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Meni je strasno sto se ljudi javljaju i iz Krusevca i iz jos nekih gradova i traze od Marinike da dodje i kod njih.
                      Pa kakvi muskarci zive tamo kad znaju sta im ovi nesrecnici rade sa zenama, sestrama, cerkama i oni cute
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• I ti ce posle da menjaju vlast, sistem, stvaraju bolju Srbiju, a ovo trpe decenijama ko pizde? Jebe se njima i za mafiju i za vlast i za ubistva i sva sranja oko njih.
                        Ima mnogo svedoka koji su spremni da izadju, i u ostalim gradovima. Jezivo bre.

E crni Srbi, preci vam se prevrcu u grobovima. Kakav sunovrat morala, casti, obraza, porodice, svega u pm.
                        sigpic

Comment

• Moze jedno pitanje zasto na forumu nema diskusije o novoj Super ligi i o smrti uefe.

Comment

• Pokreni diskusiju.
                            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ljudi, pozdrav i od mene. Što kaže limun, ovo sranje od foruma je učinilo od navike i želje da svratim ovde svakodnevno, da me muka uhvati posle 2 minuta trenutno.

Praštajte svi prema kojima sam ispao nekorektan, nikada nije bilo iz zle namere (ljudi smo, pogreši čovek ). Sve u svemu bilo je lepo i upoznao sam dobre ljude sa kojima ću ostati u kontaktu. Živeli braćo i sestre!

najviše sam ponosan na ovaj smajli, nastao iz mog nadimka za brata fiksnog, legendu SK foruma, ili bar jednog perioda za ovih 9 godina koliko sam ovde!
                              sloboda ili ništa

Comment

• Sta se oprastate, bozemeoprosti
                                Sve se plasim da necete da dodjete kada se situacija popravi, ukoliko se brzo popravi i ukoliko se ikada popravi 🙃🙃

Razumem nerviranje i ja pokusavam max 2x da udjem, jedva nekako i ne pokusavam vise, e sad jedino ako ste presli na neki drugi forum 🙂

Nema bas ni o cemu da se pise, osim sto pedofilija i silovatelji haraju medj srbima, casnim borcima protiv migranata, drugih nacija, abortusa i svega sto ne prilici casnom srpskom domacinu.

A da, i usrana SL. Ode fudbal na vecna lovista
                                sigpic

Comment

Working...
                                X