Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jesam, jesam, napisano je vec. ;)
    Sad da vidimo da li ce neko uopste napraviti ponudu za njega, ako ne bude ponuda u roku od 48 sati, Gil postaje UFA.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Jesam, jesam, napisano je vec. ;)
      Sad da vidimo da li ce neko uopste napraviti ponudu za njega, ako ne bude ponuda u roku od 48 sati, Gil postaje UFA.
      A za Carter-a?

Nisu iskoristili opciju...
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Zar stvarno mislis da meni nesto moze da promakne?

Carter rekao da se nada da ce potpisati za contender-a. Prihvatam ga jedino za vet minimum.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zar stvarno mislis da meni nesto moze da promakne?

Carter rekao da se nada da ce potpisati za contender-a. Prihvatam ga jedino za vet minimum.
          Jesi video koliko je PHO trebao da ga placa ove godine da su ga zadrzali?
          Last edited by Ernesto; 09-12-11, 21:51.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Koliko bese, 13-14 miliona? To je suludo... Phoenix cisti ocigledno salary cap za naredne sezone, vec su dali Pietrus-a za 2nd rounder-a. U principu ciste Magic-ov nered, oba ugovora su dosla iz Orlando-a.

A, iz nekog razloga Bogans vise nije na treningu Bulls-a, verovatno je dobio MLE od Magic-a, zeli ga Dwight u ekipi!
            sigpic

Comment

Zar stvarno mislis da meni nesto moze da promakne?

Mi cemo to za vet minimum

Comment

Koliko bese, 13-14 miliona? To je suludo... Phoenix cisti ocigledno salary cap za naredne sezone, vec su dali Pietrus-a za 2nd rounder-a. U principu ciste Magic-ov nered, oba ugovora su dosla iz Orlando-a.

A, iz nekog razloga Bogans vise nije na treningu Bulls-a, verovatno je dobio MLE od Magic-a, zeli ga Dwight u ekipi!
                18 milki. Sve ludo u pm.

Earl Watson re-sign-ovao sa Jazz-om, ugovor na 2 godine.

Comment

• Јел долази неки центар у Далас пошто им је отишао Чендлер ? Јел се прича нешто ?
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Moram...

Keith Bogans off the practice floor. It is rumored David Stern is stepping down and Bogans will replace him as commissioner.

sigpic

Comment

• The Chicago Bulls remain very interested in Jamal Crawford. They've been in touch with him today and are still looking into sign-and-trade.

Phew, bar nesto u pm...

EDIT:
                      Crawford wants to land in Chicago. If the Bulls can't trade for him, he'll likely sign with the Pacers, Hornets, Nets or Timberwolves.
                      Ova prva recenica mi je mnogo bitna.
                      sigpic

Comment

• Ajde postujte nesto u pm da ne pisem 15 postova zaredom.

Rip ce biti otkupljen i postaje UFA, a otvara se i sansa da se dovede Billups i da Rose zaigra na dvojci.

Source: Rip Hamilton has been waived by the Pistons. Will be bought out. Not an amnesty transaction.

CP3 i Gasol se pojavili na treninzima, a Odom nije!
                        sigpic

Comment

Ajde postujte nesto u pm da ne pisem 15 postova zaredom.

Rip ce biti otkupljen i postaje UFA, a otvara se i sansa da se dovede Billups i da Rose zaigra na dvojci.

CP3 i Gasol se pojavili na treninzima, a Odom nije!
                          Pa nema nista ni na tviteru n na espn ne mogu da izmisljam

Comment

• Ево да постујем, да те испоштујем.

Одом педер.
                            Arise, Serbia!
                            You fell asleep long ago,
                            And have lain in the dark.
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Odom je kasnio 90 minuta, razgovarao sa GM-om Lakers-a i otisao..Ljut covek.
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kako bih voleo da vidim Wall-a u Bostonu umesto Ronda.. Ali jbg, to je malo nemoguce..

EDIT: Nadam se da ce chicago da dovede neku solidnu dvojku, na taj nacin bi bili ozbiljni konkurenti, ali ocigledno cekaju da igraci dodju kod njih, a to nije dobro..
                                Last edited by colke995; 09-12-11, 22:23.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X