No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sad sam poslao poruku PLavsicu ako moze da se raspita..ne znam sta vise da uradim
    3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
    6× Montenegrin League champion (2007–2012)
    3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
    2× German League champion (2018, 2019)
    6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
    4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
    2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post

Niko, zvonilo dva puta do kraja NA ONAJ KONTAKT STO IMA NA SAJTU
      Čuj zvao idi i kucaj na vrata sve sa protestnom notom.

Comment

• Evo ja cu Visku i jos jednom manje uticajnom, ali.... dok gazda ne da nalog ili admin ne izvrsi isti i ne uvati ovo da radi...

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Dje je navigacija na dnu stranie?
          Mrsko mi penjati se na vr` da bi obis`o ostatak Foruma koji me, i onako, ne interesuje.
          Takodje bi valjalo uvesti skrivanje stranica ka` na prosloj verziji - mrsko mi citati jel` Nole opet zagrlio bukvu il` je Rodja lzglancao posluzavnike za slavu.
          "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
          Meša Selimović

Comment

• Treba se malo potruditi, na komp browseru sa desne strane skroz dole Go to top, na fonu go to sa leve strane..

Comment

• Konacno neke vesti od admina, ja sam mu rekla da moze

Posto od ovoga nista ne moze da se izvuce, da li ste za to da kupim novi domen i dignem novi forum, pokusam da prebacim samo korisnike. A sa ovog domena redirektujem na novi domen?
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Konacno neke vesti od admina, ja sam mu rekla da moze

Posto od ovoga nista ne moze da se izvuce, da li ste za to da kupim novi domen i dignem novi forum, pokusam da prebacim samo korisnike. A sa ovog domena redirektujem na novi domen?
                Moze....naravno da moze,fala bogu da se setioo...nek bude top forum..pregledan i sve...JA SAM ZA...to je najbitnije,nek radi...smorio sam se sa ovim..
                3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                2× German League champion (2018, 2019)
                6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Može, teraj dalje..

Comment

• Al da zavrsi do EP u fudbalu!

Comment

• Kakva je to nauka otvoriti novi forum?
                      Ovo je stvarno besmisleno više ☹
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Nije se javio, a ja sam trenutno u takvom haosu (majstori mi u kuci), da jedino nesto malo uvece svratim na forum
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Ma nece se on ni javiti. Bas ga briga, a vrv ima i druga posla, i tako...
                          sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Kakva je to nauka otvoriti novi forum?
                            Veeeeeelika

Comment

• Sada sam tek primetila da je neizvodljivo da citiram više postova...Dajte rešavajte ovo, bukvalno nemam volju da uđem...

Postalo je

https://tenor.com/view/neizdrzivo-mi...e-gif-12286092

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Dzabe Maro, zabole ih uvo. Nema od ovoga nista.
                                Dva dana nisam mogla da udjem, evo tek sada, a igraju 57. mec u karijeri Novak i Rafa ....i ne moze da se komentarise. Uzas!
                                I sramota i bezobrazluk.
                                Cao, zdravo!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X