X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ono je faul kao kuca. Steta.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Oregon dobio Oklahomu State. Standardno 12-5.

Comment

• Sta gledate sledece? Ja cu Dakota vs Michigan.

Ima dosta NBA potencijala

Comment

• Louisville, bar mao. Oprace ove nesrenike, ali bar ce biti zanimljivo, Smith ce sutirati jedno 50 puta.

Comment

• Arizona vs Belmont, go Zona go!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo stravicno izgleda. Zao mi NC A&T

Comment

• Wolters vs Burke. Krv ti jebem kakav matchup

Comment

• McGary se sprda...zanimljiv igrac

Comment

• Michigan za sada jako los, Burke se ne vidi.

Louisville zamalo ubio jednog igraca NC.

Comment

• Michigan je u najgorem trenutku upao u losu formu. Mislim da bih pobeda u ovom mecu bas izdigla i onda bi bili do jaja zajebani.

Burke-a dobro cuvaju, ali ih zato Hardaway jr. drzi u igri.

Comment

• Ja imam Wolverinese u finalu. Bolje bi im bilo da prodju

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          Ja imam Wolverinese u finalu. Bolje bi im bilo da prodju
                          Meni oni u finalu pobedjuju Luisville
                          Za sad sam samo Pitt omasio

Comment

• Je l' i vas drkalo za ona 4 sata? Jebote, restartovao sam komp, modem, ocistio ccleaner-om i opet me zajebava.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mene zeznula Oklahoma State. Ja imam isto finale, samo Louisville dobija. Previse se druzimo, jos ako su ti Cuse i Ohio State na F4, prekidamo komunnikaciju

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Je l' i vas drkalo za ona 4 sata? Jebote, restartovao sam komp, modem, ocistio ccleaner-om i opet me zajebava.
                                Meni sve ok za sad.

@Sone - Zaga i Indiana...dobro je

Ne verujem u Narandzaste, a pogotovo ne u Ohio state.

Comment

Working...
                                X