• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako sabija Lu,13 poena,6-8 iz igre
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• I pored verovatnog poraza smo dobili mnogo (bar se nadam). Singletona i Bookera.

Comment

• NY mora brže da se vraća u odbranu, pogotovo posle datih poena. Ekipe sa brzim plejevima su preopasne...

MELO je nenormalan!!!!!!!!!!!!
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Jebem mu mater Deriče, ovo sto se Orlando vratio ide tebi na dusu. Koji moj 4 napada zaredom igras na Boozer-a i Noah-u kad nista ne mogu da urade. Uzmi brate 3 suta, resi utakmicu i idi na klupu da odmaras.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sreca za Bullse pa je Korver uzvratio vrlo vaznom trojkom..
            U drugom poluvremenu ocekujem jos bolju tekmu

Comment

• cista rampa nad grangerom a sudije sviraju faul

Comment

• Tako je bre Boozer.Ma sta se vratili Mac,bilo je 12,sad je 10,doduse uz dosta srece
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Toronto baš ubedljivo gubi kod kuće od Nets-a. Jeste da se vratio D-Will ali ovo mislim da se nije očekivalo... Možda ih je stigao i umor...
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Gledam dve tekme u isto vreme...LP rules

Comment

• Je l' moguce da Boston ne moze da brani ovu sprdnju od napada!?

Krle, svi moraju da pobede posle nekog vremena... Naravno, osim Washington-a.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bio je bre faul nad Wall-om jebem mu majku staru.

Tresem se sunce ti jebem

Comment

• Atlanta ce sjebati...

Comment

• Njujork se jedno pet puta nagu.zio u ovoj cetvrtini, samo ceka da mu udju, a sta vredi kad Vasington ne zna.

Comment

• Ma sisajte mi kurac NY !

Comment

• More i Wizards-i stižu do pobede ovde! Možda i zasluženo...

EDIT: Ipak nenormalni Melo stupa ponovo na scenu
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X