No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Al smo postali alavi, Starac uzeo AO u januaru i sad ni to nije dovoljno za uspesnu sezonu
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Marej nece igrati, koliko vidim i Novak, Nadal je zadnjih godina opasan na travi koliko i Federer na sljaci.

Comment

• pre 9 godina

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Zasluzio je taj RG da uzme, i ako mu je prakticno Soderling uzeo RG.

Comment

• Pa morao je on da dodje do tog finala, seti se samo meca sa Haasom i onog fh na liniju na bp, fh za titulu je to bio

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nov reket, sa tim da mislim da je samo paint job u pitanju, sumnjam da je nesto bitno menjao

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Postaje li Roger prvi ako uzme Stuttgart?

Comment

• postaje prvi sa finalom

sigpic

with experience.

Comment

• Uh, odlicno. Jedva cekam da pocne turnir, konacno prelazimo sa zemljane na zelenu podlogu

Comment

• Da, prosle godine je izgubio od Tommy Haasa. Mada to i ne igra veliku ulogu, bice sigurno jos klackalica, Rafa je svoje odradio, na Rogeru je da odgovori.

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                          Da, prosle godine je izgubio od Tommy Haasa. Mada to i ne igra veliku ulogu, bice sigurno jos klackalica, Rafa je svoje odradio, na Rogeru je da odgovori.
                          Pre bih rekao da je izgubio jer je prosla sezona bila poslednja Tommy-ju, a veliki su prijatelji oni i jos se turnir igrao u Nemackoj

Comment

• Nemojte da me podsecate na taj mec, bila sam na tribinama i gledala kako gubi posle mec lopte

Ma Wimbledon je najbitniji, no.1 me vise ne zanima

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da se pripremio dobro za travu. Bitno je da ne napravi istu gresku kao prosle godine na mastersima pre USO.
                              Ako dobro prodje na W, mislim da su velike sanse za no.1. Ne verujem da ce Rafa da ponovi rezultat na USO.

Comment

• Ne sumnjaj nikada u Rafu.

Ali jeste bitno da se ne zezne Fed pre USO kao prosle godine.

Comment

Working...
                                X