No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Izgleda da je otkazao onaj rijaliti, odlicno ako je istina.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Doduse izvor je Dejli Mejl...ali valjda je tacan info.

tt
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sto mislite moze li Djokovic u nekom ludom scenariju da osvoji jos 9 GS koliko mu treba da ima najvise u istoriji(racunam da deda osvaja sigurno jos 1GS)?Ja bih volio ali mislim da je ta sansa propustena prije svega u onim finalima sa Stenicom,tu se izglupirao.
        Last edited by E1_PG; 25-11-17, 17:52.

Comment

• Ima 2 uslova:
          1.(mnogo birniji)Da Novak zeli i hoce to onda lagano moze na nivo iz 2013
          2.Da konkurencija bude raspala kao ove godine sto su imali Rafa i Roger(lakse ostvarljiv uslov,konkurencija mu sigurmo ne mozr biti jaca od one u njegovom prajmu)

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
            Nova godina, isti Djokovic. Ne zavaravajte se, neko ko zaposli Stepaneka da mu bude trener ne moze biti ozbiljan. Vajda, Amanovic i Gric su najveci moguci vrh u svom poslu, rastati se sa njima i dovesti Stepaneka je nesto stvarno posebno. Mogao je da uzme Normana i pokaze da je ozbiljan, a on ide po Stepaneka. Pakao.
            Vladane sta su bili Vajda (dobro nije ni Novak) Amanovic, Gric u svom poslu pre Novaka?
            Mozda ako Radek preuzme, biti jedan od najboljih.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Exibicija u Abu Dabiju 28 Dec

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
              Last edited by 7eleven; 26-11-17, 07:57.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                Vladane sta su bili Vajda (dobro nije ni Novak) Amanovic, Gric u svom poslu pre Novaka?
                Mozda ako Radek preuzme, biti jedan od najboljih.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
                Svi sem Vajde su bili CAREVI svog posla i pre Novaka.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Šta će se desiti sa materijalom koji je snimio Amazon? Da li ce Nole da blokira produkciju dokumentarnog filma?

Comment

• Ma neka nikada ne bude objavljeno, to je zesca glupost.
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Dakle 30.11.2017-e treba zabeležiti ili notirati kako ko već voli kao dan kada je publikovan prvi snimak demonstiracije servisa i forhenda čime je poslata poruka da je povreda prošlost. Potom je stigla i zvanična potvrda kako je Lepi Rade novi trener.
                        Još ostaje nekako izdržati ovih mesec dana do prvog meča.
                        Last edited by pecaros; 30-11-17, 20:19.
                        sigpic

Comment

• peco, kako je u buducnosti
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Ispravljeno
                            Tako to biva kada je malecka tastatura a u horoskopu piše posetite oftamologa.
                            sigpic

Comment

• https://www.instagram.com/p/BcIfB-ll40u/

Nisam mogao da ga gledam ček i kad je igrao s Noletom.
                              Previse antipatican pogotovo kad je Tipsy uvalio prst na mreži posle meča.

Ne znam... posle Vajde...
                              Valjda se i mi nešto pitamo ili da nastavimo da slepo verujemo i njegove odluke ili da sazivamo sindikat i veća prava za #nolefam

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                X