This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Nije, da ja ubrajam Federeru zlato sa OI u velike titule, onda bi tvoja prica mogla da stoji, ja sam samo rekla da nije tacno da nema zlato sa OI, ima u konkurenciji dublova sa Vavrinkom.
    A ti Medvedevu racunas ATP Cup u veliku singl titulu i kazes da je vise osvojio od Zvereva, a on je osvojio timsko takmicenje.

Dakle, frogs and gradnmothers
    Idalje vodiš diskusiju u smeru kako tebi odgovara. Nigde nisam napisao da je Danil više osvojio "u singlu". Nego da ima više velikih trofeja i tu je bila tačka. Pripada mu titula osvajača ATP Cupa, kao što je i Roger Olimpijski šampion.

Džabe sve svodiš na to ko je u pravu, kada to nije poenta.

A da ne pominjem što je Danil ubedljivo izgubio ovo finale a onoliko si ga hvalila kako će biti pretnja na HC. Uzeo je isto gemova ko Aslan Karatsev. Od 3 seta, jedan i po se borio. Dominik Thiem i Zverev su pokazali više od njega na ovom turniru a i na USO.

Comment

• Dobro je sto sam jedina koja je govorila da je Medvedev opasnost i pretnja na HC
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• videli smo...
        Wizard

Comment

Dobro je sto sam jedina koja je govorila da je Medvedev opasnost i pretnja na HC
          Dobro je da tako malo vas zna realno stanje stvari. Većina nema svoje mišljenje nego prati kladionicu a kladža je čista statistika a statistika je najveća iluzija

Da je igrao protiv Rogera, dala bi malo bolju procenu. Novaka ne pratiš pa i ne možeš da znaš.

Comment

• Ja kladionicu ne pratim niti me zanima...

I prestani vise da se kacis na svaki moj post, klasican si primer stalkera, sto je kaznjivo.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Ja kladionicu ne pratim niti me zanima...

I prestani vise da se kacis na svaki moj post, klasican si primer stalkera, sto je kaznjivo.
              Pa ovo je otvorena diskusija, šta ima tu da se kažnjava?

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                Pa ovo je otvorena diskusija, šta ima tu da se kažnjava?
                Ima, kad se vec mesecima kacis na svaki post i komentarises, procitaj pravila.

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Bogami doooobro ga osisali. Nisam sigurna da ce mnogi da se cimaju tamo.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ja mislim da hoce, nece biti karantin kao u Australiji nego ce biti kao za USO, a to nije bilo tako strasno, posebno nije strasno posel svega sto su prosli u Australiji.

sigpic

with experience.

Comment

• Ne znam, ovi sto igraju Akapulko prethodno i ostaju za Hjuston, naravno ko je u USA, i eventualno neko iz vrha da iskoristi priliku da osvoji Masters, jer simnjam da ce sad svi najbolji pohrliti. Videcemo.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Hjuston je otkazan.

sigpic

with experience.

Comment

• Jes, pise, promaklo mi je.
                            sigpic

Comment

• nodzura nas nece,nadu nije ni za USO iso,dejka jos ne igra...

eto nekim klincima od 30 leta nek se zabavljaju
                              Wizard

Comment

• da ne zaboravim

Originally posted by bojanaBG View Post
                                Pise, samo treba da se pogleda na pravom mestu.
                                gde...na fan temi rodza...

Wizard

Comment

Working...
                                X