This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ko ima vece sanse?
    Rafa osvaja jos jedan AO do kraja karijere.
    Novak osvaja jos jedan RG do kraja karijere.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Joker View Post
      Ohohooo! Zamudatili smooo..

Istini za volju, to ni mi Novakovci ne zelimo. Zato sam 100% siguran da Fedja ide u Rafinu polovinu.

pitanje je kakav ce raspored biti do jula-rafa i novak mogu da padnu,a kakve smo srece,naletećemo na kirjosa u prvom kolu
      Wizard

Comment

• Tennis se (ponovo) igra od 1988me na OI.

Treba valjda malo i vremena da se se stvori prestiž oko osvajanja tog turnira.

ubr, Fed nema zlato sa OI.

Od aktivnih tenisera Rafa ima 1 i Marej 2.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Comment

• Fed ima zlato sa OI, osvojio je sa Vavrinkom u Pekingu.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
            Ko ima vece sanse?
            Dobro pitanje, ali ukratko ja mislim da podjednako nemaju sanse

Postoji veci broj igraca koji mogu da dobiju Djokovica na RGu, kao i Nadala na AOu ili ako ne da ih dobiju, ali sigurno da ih fizicki iscpre, a onda u finalu je vec vise puta dokazano da svako cuva svoj slem i da izvuce svoj najbolji tenis.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Single samo, ali je i to nebitno. Samo mastersi vrede [emoji56]

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Fed ima zlato sa OI, osvojio je sa Vavrinkom u Pekingu.
                A u miksu?

Poštujem kome je važnost toliko bitna.. Meni je bitniji GS.. I to je to.

Comment

• Originally posted by Panchev9 View Post
                  A u miksu?
                  Nije nikad ni igrao u miksu, tako da nema.
                  Ali zlato na OI je zlato na OI, to bi bilo kao da se vise vrednuje zlato na 100m u odnosu na zlato sa maratona

sigpic

with experience.

Comment

• njemu igde ne piše da ima zlato naOI kad pogledas titule,naduu piše,tak da se taj dubl ne pika

ja želim RG
                    Wizard

Comment

• Originally posted by Beocca View Post
                      njemu igde ne piše da ima zlato naOI kad pogledas titule,naduu piše,tak da se taj dubl ne pika

ja želim RG
                      Pise, samo treba da se pogleda na pravom mestu.

sigpic

with experience.

Comment

Ali zato Medvedevu ne računaš ATP Cup.

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                          Ali zato Medvedevu ne računaš ATP Cup.
                          Sto bi ljudi rekli, frogs and grandmothers

sigpic

with experience.

Comment

Sto bi ljudi rekli, frogs and grandmothers
                            Nije baš ali tebi tako odgovara pa onda tako i pišeš. I jedan i drugi su uzeli medalju/trofej za svoju reprezentaciju i svoju zemlju i osvajači su te medalje/trofeja.

Samo u slučaju Medvedev vs Zverev je još očiglednije jer je to ATP takmičenje.

No dobro, ne odgovara ti pa ćeš pronaći već neko objašnjenje. Klasika za tebe.

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                              Nije baš ali tebi tako odgovara pa onda tako i pišeš. I jedan i drugi su uzeli medalju/trofej za svoju reprezentaciju i svoju zemlju i osvajači su te medalje/trofeja.

Samo u slučaju Medvedev vs Zverev je još očiglednije jer je to ATP takmičenje.

No dobro, ne odgovara ti pa ćeš pronaći već neko objašnjenje. Klasika za tebe.
                              Nije, da ja ubrajam Federeru zlato sa OI u velike titule, onda bi tvoja prica mogla da stoji, ja sam samo rekla da nije tacno da nema zlato sa OI, ima u konkurenciji dublova sa Vavrinkom.
                              A ti Medvedevu racunas ATP Cup u veliku singl titulu i kazes da je vise osvojio od Zvereva, a on je osvojio timsko takmicenje.

Dakle, frogs and gradnmothers

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                                Ko ima vece sanse?
                                Novak naravno. Ako ga zdravlje posluzi dominirace ove i naredne godine.

Originally posted by bojanaBG View Post
                                Nema u singlu zlato. Samo se to racuna.

Comment

Working...
                                X