X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sada ce svima da bude lakse i bolje

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• A mozda i nece...

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I Fonjini pozitivan, on je dobio WC za Sardiniju ove nedelje

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Sem Kveri isto pozitivan i pobegao sa turnira (Sent Petersburg), he is wanted by ATP
          [emoji38]
          sigpic

Comment

• Pitanje je sta ce biti sa Bersijem, uvode im policijski cas od 21h-06h

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Odlicno ako se ne igra, Djokovic onda sigurno zavrsana prvi godinu, a i ostali ne mogu da osvajaju poene.

Salim se malo naravno, ali to je dokaz da je sistem bodovanja uzasan. Igraci bukvalno navijaju da se ne igra turnir koji su osvojili prosle godine(osim ako se radi o slemu).
              Last edited by 147; 14-10-20, 21:04.

Comment

• Nema sanse da igraci navijaju da se turniri otkazuju, kako moze tako nesto da ti padne napamet

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Pitanje je sta ce biti sa Bersijem, uvode im policijski cas od 21h-06h

Tako mocne nacije koje imaju pametnih ljudi nisu imuni na ovakve odluke(populisticke). Strasno, to ce sigurno zaustavit koronu. Svaka cast na odluci
                  Last edited by DinoFC; 14-10-20, 21:13.

Comment

• Nece zaustaviti koronu, ali ce usporiti sirenje, manje ce ljudi da se krecu i okupljaju. Veliki je i nagli skok obolelih u celoj Evropi.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                      Nece zaustaviti koronu, ali usporiti sirenje, manje ce ljudi da se krecu i okupljaju.
                      Ma nece usporiti ni 5%, budi ozbiljna. Sve sto se sprijeci za tih par sati moze se nadoknaditi u danjskoj varijanti. Ovo ide svojim prirodnim tokom a tako ce se nekad mozda i zaustaviti a mislim da ce nestati tek onda kada budu prestali testirat. Ovakve odluke su obicna sprdacinA i razlog zasto ljudi ne vjeruju ova sranja. Tako ozbiljna drzava se šprda jer je nametnutno da se kao moraju donositi neke odluke. Pa ko jos vjeruje u kolapse zdravstva, na to su mogli hvatat u martu kad su ljudi u strahu bili

Da uvedes policijski sat od 15 dana gdje ljudi ne izlaze nikako van svojih domova, neces zaustaviti sirenje ovog sranja a ne ovom sprdacinom
                      Last edited by DinoFC; 14-10-20, 21:19.

Comment

• Verovatno oni koji su jedva preziveli ovu posast ili imaju nekog koji je preminuo, imao bi sta da ti kaze za tu "sprdacinu".
                        sigpic

Comment

• Meni je muka od tog policijskog casa, valjda ovde nece ponovo da uvode

sigpic

with experience.

Comment

• Ja licno poznajem mnogo vise ljudi koji sada pate i mentalno i ekonomski zbog tog policiskog casa i karantina kao posledicu.

Comment

• Dobro, "navijaju" je pogresna rec. Svakako da im je draze da se igraju turniri gde prosle godine nisu imali dobar uspeh. Na primer, siguran sam da je Novaku mnogo vise odgovaralo sto se igrao Rim a Madrid nije. Isto tako mu nije odgovaralo sto se igrao "Sinsinati" a nije recimo "Toronto". To su cinjenice. Za to sve je ATP kriv sa ovim bodovanjem.
                              Last edited by 147; 14-10-20, 21:37.

Comment

• ATP je smislio najbolji moguci sistem u ovoj suludoj godini, nekom odgovara vise, nekom manje, ali bolje nisu mogli.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X