Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kad je normalno stanje, prvo se podele/prodaju ulaznice klubovima i sponzorima i tek na kraju ide online prodaja za sire narodne mase.
    A posto je sad ograniceno na 5000, a tesko je trenutno putovati, verujem da ce lokalno da podele/prodaju.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Opet nisam shvatio kakvim klubovima - teniskim, fan...

Comment

• Teniskim klubovima

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Hvala mogao sam i lajk ali ga nema.

Comment

• musaka ne igra RG...povreda tetive...e ne znam koje ruke
            Wizard

Comment

• Nije ruka, nego noga, hamstring

sigpic

with experience.

Comment

• ja negde procito u srpskim novinam ruka...
                Wizard

Comment

• Wizard

Comment

• Naizgled velicina, tezina i manji odskok bi trebalo da otezavaju stvari Nadalu, ali bice obratno. Bice bas tesko probijati protivnika, a Nadala ce biti nemoguce probiti. Kukali Novak ce bez ramena ostati pokusavajuci da napadne.

Comment

• sve nagadjanja.. vidjecemo kako ce to ici kad zahladni, kad se razvuce krov na šatrijeu itd

Comment

• Izgleda da ce na RGu biti totalni haos, 4 igraca su pozititvna vec: Esobedo, Zapata, Krstin i Istomin.
                        Dzumhur nece da igra jer ima "tragove virusa", a njegov trener je na granici da.bude pozitivan, sta god to znacilo.
                        A Ozmo jos pise i da su skroz nezadovoljni kako sve to izgleda u hotelu...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Izgleda da ce na RGu biti totalni haos, 4 igraca su pozititvna vec: Esobedo, Zapata, Krstin i Istomin.
                          Dzumhur nece da igra jer ima "tragove virusa", a njegov trener je na granici da.bude pozitivan, sta god to znacilo.
                          A Ozmo jos pise i da su skroz nezadovoljni kako sve to izgleda u hotelu...

Svi ti turniri su ruglo ali oni naprave za top 8 igrača top uslove jer samo oni imaju medijski prostor. Boraniju u podrum. Tako je od kad je sveta i veka.

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                            Svi ti turniri su ruglo ali oni naprave za top 8 igrača top uslove jer samo oni imaju medijski prostor. Boraniju u podrum. Tako je od kad je sveta i veka.
                            Sad su svi u istom posto RG ne dozvoljava iznajmljivanje kuce kao sto je moglo na USO.

sigpic

with experience.

Comment

• Da ne otkazu Rg ako se taj trend nastavi?Ovo uopste nije ohrabrujuce...Problem je sto ce mozda i ostali turniri biti otkazani.

Comment

• Ih, banja! Pregrst materijala za PTPA!

Comment

Working...
                                X