X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

https://twitter.com/josemorgado/stat...868302336?s=19
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Da, Kirijos od 1.gema u fazonu

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Ajde Dusane, neces valjda da... protiv Stahovskog
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Lepa Ozi zelena
          sigpic

Comment

Sinner-Shapo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Nesto se pati sa drugim Sardijevim servisom.
              sigpic

Comment

Sinner poveo 3:0, sa brejkom, koliko ce samo ovaj klinac da bude opasan

sigpic

with experience.

Comment

Lajovic dobio na kraju Stakhovskog, napravio brejk na 5:4, iskoristio neku 6.,7. mec loptu

A Sinner samo ako ima dovoljno goriva, ima rutinski da dobije Shapu

sigpic

with experience.

Comment

Bez obzira na to kako se zavrsi mec Siner Sapovalov, vec sada je jasno da je Siner mnogo zreliji igrac. Bez obzira na to sto je dosta mladji. Ocekujem da Italijan ima mnogo bolju karijeru. Lepo igra Sapovalov, ali ako ne bude znao kako da kontolise svoju ofanzivu tesko ce mnogo da ostvari u karijeri.

Comment

Ovde je samo pitanje da li Sinner moze da izdrzi ovaj tempo i da li moze da zadrzi ovaj nivo jer je u petak igrao 2 meca, u subotu 3h+ protiv Kacanova i juce finale.
                      Za sad se ne vidi da ima neki problem, ali to moze da dodje iznenada

sigpic

with experience.

Comment

Sad je Sinnera vec stigao umor, tacno se vidi da je sporiji...

sigpic

with experience.

Comment

Ipak Shapo prosao, ali nisam ocekivala da ce Sinner imati ovoliko snage, odlican mec

sigpic

with experience.

Comment

Zvekijeva potencijalna prepreka zvana Monfa ne postoji vise.. ako je uopste i bio neka prepreka... Zverevu se smijesi cetvrtfinale i gotovo je 100% da ce Novak naici na njega, ako pregrmi crnjake od Opelke i Wawrinke...

Ne znam, ljudi, ako se obistini taj put: Wawrinka, Zverev, Tim, Nadal... To je pravi košmar. Jedina teza varijanta bi bila da se nekako uglavio Medo umjesto Zvereva.. ali ovo je bas trnovito...

Comment

ja ne znam kako se zove ovaj komentator-stalno ponavlja kako cekamo nadala,...cekamo nadala...cekamo nadala...jbt,ko da igra gulbis a ne djere
                              Wizard

Comment

Originally posted by Joker View Post
                                Zvekijeva potencijalna prepreka zvana Monfa ne postoji vise.. ako je uopste i bio neka prepreka... Zverevu se smijesi cetvrtfinale i gotovo je 100% da ce Novak naici na njega, ako pregrmi crnjake od Opelke i Wawrinke...

Ne znam, ljudi, ako se obistini taj put: Wawrinka, Zverev, Tim, Nadal... To je pravi košmar. Jedina teza varijanta bi bila da se nekako uglavio Medo umjesto Zvereva.. ali ovo je bas trnovito...
                                Bilo bi jako tesko i pre 8 godina, a kamoli sada.Ne mora da znaci da ce svi ti da prodju, ali ako bude tako, sanse su minimalne.Medvedev deluje najbolje ubedljivo od svih.Videcemo kako ce Nadal i Tim dici formu.Novak je solidan, ali nije favorit protiv Medvedeva i Tim-a.

Comment

Working...
                                X