Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by E1_PG View Post
    Niko da mi cestita povratak na prvo mjesto.
    Nevjerovatno.
    Ovako je i Federer kad se ozenio 2009 procvjetao.
    Čestitke

Ivan prvi, ja drugi, Madrid treći, kakva dominacija Nadalovaca
    Originally posted by Casiraghi
    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
      Čestitke

Ivan prvi, ja drugi, Madrid treći, kakva dominacija Nadalovaca
      Hvala brt
      Najjači smo.
      Moram jos Žakija odje da aktiviram da obesmislimo igricu.

Comment

• Treba srediti listu dublova, ko igra stvarno ove godine i da li uopste neko igra.

Vladan i ja ne igramo.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Ocajna sam vec 2 sezone, upala u krizu i nikako da se izvucem
          Ma da ti bude bolje ja nisam do sada bio bolji od 17-te pozicije I nisam otisao na zavrsni
          Ali zato Olja kida
          Ja I Mara smo I dalje dubl
          Last edited by ledeni 80; 17-02-21, 21:00.

Comment

• Posto nema IW, da li zelite da igramo i Roterdam i Acapulco/Dubai?
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Ja sa za a zna li se za Miami?

Comment

• E cuj kidam
                Ali def se od prosle budim iz visegodisnjeg sna

Igramo, sta god daj samo.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Majami je u planu, a posle toga cemo videti sta ce se igrati na sljaci.
                  Doduse, MC je vec objavio da ce biti ali bez prisustva publike.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa nisam pogresio Olja meni GS ne odgovaruju nikako pogotovo AO

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
                      Pa nisam pogresio Olja meni GS ne odgovaruju nikako pogotovo AO
                      Zato sledeći AO slušamo moju intuiciju i tako tipujemo...K'o da sam ja pa bolja
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                        Zato sledeći AO slušamo moju intuiciju i tako tipujemo...K'o da sam ja pa bolja
                        Mene moj insekt nikad ne vara (her Zika)

Comment

• Ajde da sredimo i tu listu dublova za ovu godinu.

Za sada potvrdjen da igraju:
                          Marija81/ledeni80
                          Ivan_PG/Contador54

Potvrdjeno da ne ucestvuju:
                          mark it zero/icetea
                          El Vlad/miloolja

Koji je status sledecih timova:
                          notorious/madrid
                          MareLFC/P4p1
                          Nerealan/Zarkov
                          bice/srdjan_sl
                          Lord Aleksoni/goga
                          shminka/bojanaBG
                          ACM Dejan/straxx90

P.S. Cestitke dubl partneru za povratak na prvo mesto

Comment

• Aj upisi mene i shminku, on ako nece, neka se buni

Nego, sta smo odlucili za turnire, igramo Roterdam sledece nedelje?

sigpic

with experience.

Comment

• Meni odgovara da se ne igra,da skupim malo nedelja.
                              Ali racionalno gledano,trebali bi s obzirom da nema IW.

Comment

• Ignorisite Ivancicu, meni treba da ostanem u formi
                                Dakle, igramo [emoji14]
                                sigpic

Comment

Working...
                                X