No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eh Ćoriću, Ćoriću... Računao sam ga kao sigurnog pika za narednu rundu. Nisam smio igrati Krajinovića, prosto nešto ne smem odigrati na srpske tenisere (ne računam tu Novaka), nikad ne znaš na koju će nogu ustati.

Comment

• Ma gde Borna siguran pik. Odavno to nije.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
        Ma gde Borna siguran pik. Odavno to nije.
        Ma znam da nije siguran za ozbiljnije igrače, ali imao je žreb McDonald pa Albot ili O'Conell. Neko ko želi biti top 20 igrač ovo ne bi smeo propustiti.

Comment

• Originally posted by colchonero View Post
          E sram te bilo za ovo, rekli smo nema pominjanja samara ccc, sad ces da vidis, upisuj me Bojana u dubl sa iceteom, ide se po duplu krunu...

Pa nek markan igra frilenserski
          Samo polako, svaki pocetak je tezak....

... osim mog.
          sloboda ili ništa

Comment

• Update tabele je uradjen.

Stara tabela za 2020u, moze se naci na ovom linku:
            https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

Comment

• лепо је гангов деда говорио, никад не веруј бугарину.

a4RyGOZ_700b.jpg
              Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
              До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
              suicide
              velika H2H 2019/20

Comment

• Cuti dosta ste I uzeli bodova

Comment

• Niko da mi cestita povratak na prvo mjesto.
                  Nevjerovatno.
                  Ovako je i Federer kad se ozenio 2009 procvjetao.

Comment

• [emoji1][emoji1][emoji28]

Cestitacemo na kraju, sta sad I kolo tek proslo, uozbilji se.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Oljice ti da znas da kada si prvi u nekom trenutku,to je rezultat kontinuiranog rada u toku prethodnih 12 mjeseci.
                      Nebitno da li si prvi u decembru ili januaru.
                      Nego ja znam da se ti salis,i da ti je drago zbog mene.

Comment

• Uvek [emoji173]
                        sigpic

Comment

• Cestitke Ivanu na povratku na 1.mesto
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            Cestitke Ivanu na povratku na 1.mesto
                            Ti si bila nekad medju najboljima sad si se nesto olenjila

Comment

• Ocajna sam vec 2 sezone, upala u krizu i nikako da se izvucem
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                Cestitke Ivanu na povratku na 1.mesto
                                Hvala Bokice

Ona je i dalje u top 3 na vječnoj listi,imala je neke titule i veliki broj no1 nedelja

Comment

Working...
                                X