Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da, da
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ova pobjeda Andersona da mi se uracuna.
      Predao mu je ovaj pri rezultatu 5-2,tako da igralo se.

Comment

• Cim su izasli na teren, racuna se
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Za sada imamo 14 ljudi kvalifikovanih za zavrsni turnir, a medju njima i neke ljude koji vec duze vreme ne salju pikove, a mesto pri vrhu duguju dobrim rezultatima iz 2019e koji su se preneli. Koja je procedura u slucaju da se na WTF plasirao neko ko ne planira tamo da igra? Ide sledeci sa liste ili mesto ostaje prazno?

Comment

• Ide sledeci sa liste, tako smo uvek radili.
            Kad se zavrsi Pariz, ja cu poslati pp svima koji su se plasirali, a i oni moraju da mi potvrde da ce igrati.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jel se ovo nastavilo u revijalnom tonu ili?

Comment

• Gde sam ja propustila da nam se bodovi ne oduzimaju kao i teniserima odnosno da se cuvaju ili sta vec?
                Odem na tabelu Pariz20 i nista mi nije jasno.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Oce neko nesto da kaze ili cekamo Bojanu?
                  Nije valjda da niko drugi ne zna?
                  Pa kako igrate igricu?
                  sigpic

Comment

• Kad smo se dogovarali za nastavak sezone, tako smo odlucili, da igramo kao i zvanican ATP

sigpic

with experience.

Comment

• Pojma ja to nemam

Pa sto?
                      sigpic

Comment

• Tako smo tada odlucili, otkud znam

sigpic

with experience.

Comment

• Zanima me samo, posto mi nema logike, kakve veze mi imamo sa njihovim zamrzavanjem bodova.
                          Ako neko zna, glasao za, bas me interesuje zbog cega.
                          sigpic

Comment

• Ma to je neko tada pitao, niko u to vreme nije ni pisao na temi maltene. Msm ja se slazem sa tobom, nas nimalo ne ometa korona oko putovanja i natrpanog rasporeda, pa da cuvamo. Nego kazem kako je bilo, nije bilo glasanja nego je samo neko pitao i ostalo tako. Ja i Bojana se jaimo nesto mesali, ja sam iskreno mislio da nas nece ni biti, pa hteo revijalno.

Comment

• Sledecu sezonu od AO bi trebalo u svakom slucaju najnormalnije da krenemo,bez ovih zamrzavanja i komplikovanja

Comment

• Zapravo je bilo glasanje, anketa jos uvek stoji. Ja sam izabrao "Da, uz bodovanje kao ATP" jer nikako nisam bio za revijalni vid takmicenja. Svakako nas ocekuje jos jedna "cudna" sezona, pa bi valjalo dosta bolje razmisliti kako nastaviti Suicide sledece sezone.

Comment

Working...
                                X