Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kad procitas Seme ceo tekst ponovo, sa razumevanjem, a to je vise-manje ono sto si me vec citirao, onda se javi.

P.S. obrati paznju na datum
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Kad procitas Seme ceo tekst ponovo, sa razumevanjem, a to je vise-manje ono sto si me vec citirao, onda se javi.

P.S. obrati paznju na datum
      Datum sam prvo pogledao ne brini. Ti ako nadjes nesto novije baci
      Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Ovo mnogo vise plasi, od bilo cega

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
          Novak Djokovic: „Lično nisam za vakcinaciju i ne bih voleo da me neko primorava da dobijem vakcinu da bih mogao da putujem. Ako to bude pravilo i zakon šta će onda da bude? Treba da odlučim da li ću ili neću da se podvrgnem tome. Imam svoje razmišljanje, a da li će se promeniti u nekom trenutku ne znam.
          https://www.danas.rs/sport/novak-djo...cije-tenisera/
          Na osnovu ovoga baš ništa ne može da se zaključi.
          “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Lagano čitam u ove kasne sate, ali nisam dovoljno unazad išao sto se teme tiče pa me čisto zanima da li si se ti Olja vakcinisala?

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Comment

• Jel se vratio onaj degenerik iz Bahreina? Da donese vise odluku.
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
                Novak Djokovic: „Lično nisam za vakcinaciju i ne bih voleo da me neko primorava da dobijem vakcinu da bih mogao da putujem. Ako to bude pravilo i zakon šta će onda da bude? Treba da odlučim da li ću ili neću da se podvrgnem tome. Imam svoje razmišljanje, a da li će se promeniti u nekom trenutku ne znam.
                https://www.danas.rs/sport/novak-djo...cije-tenisera/
                Jel znas razliku izmedju antivaksera i osoba koje ne zele da se vakcinisu?
                Last edited by Karamazov; 17-03-21, 16:58.

Comment

• Originally posted by Sir Giggsy View Post
                  Lagano čitam u ove kasne sate, ali nisam dovoljno unazad išao sto se teme tiče pa me čisto zanima da li si se ti Olja vakcinisala?

Nisu me jos zvali. Sto?
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Odvratna politicka hajka se vodi na AZ vakcinu u Evropi. Od do sada datih skoro 20 miliona ima oko 40 teskih reakcija, kada je bilo 20ak tezih plucnih embolija bila je 1 smrt. I za Fajzer je isto bio zanemarljiv broj reakcija, ali tad niko nije digao glas, prvo su pravili ono za godine, pa su morali da puste, sad ovo pa ce opet da puste. Sama EMA je pritom rekla da nema veceg procenta zgrusavanja krvi nego u nevakcinisanoj populaciji.

“A careful review of all available safety data of more than 17 million people vaccinated in the European Union (EU) and UK with COVID-19 Vaccine AstraZeneca has shown no evidence of an increased risk of pulmonary embolism, deep vein thrombosis (DVT) or thrombocytopenia, in any defined age group, gender, batch or in any particular country,” AstraZeneca said in a statement Sunday. The pharmaceutical giant said that across the EU and U.K. there had been 15 events of deep vein thrombosis and 22 events of pulmonary embolism reported among those vaccinated.

“This is much lower than would be expected to occur naturally in a general population of this size and is similar across other licensed COVID-19 vaccines,” AstraZeneca said.

Inace sto se Izraela tice dali su preko 105% doza, posto se Fajzer daje u 2 doze, maksimalan broj bi bio 200% datih doza.
                    Last edited by colchonero; 15-03-21, 22:59.

Comment

• Za koju si se vakcinu opredelila?
                      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Nisu me jos zvali. Sto?
                        Pa vidim kako spominješ antivaksere, pa posto nisam ispratio temu od početka, htedoh da pitam da li si primila tj eto prijavila. Čisto to, ništa više... hvala na odgovoru.

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
                          E nek si se ti nama javio da ispravljaš nekog gramatiku.
                          bojana je napisala NEZNAM u prethodnom postu

Originally posted by Weltschmerz View Post
                          Ženi dobila poziv za Astrazenecu. Ne znam da li da se vakciniše sa njom sad kad većina zemalja tu vakcinu suspenduje?
                          Da li može sutra kad ode da promeni za Fajzer?
                          tesko,ako imaju planiran broj,posto je fajzer pakovan u bocice od po 5 doza,a AZ ima pakovanja od 2,10 i 20 doza po bocici...

no,ne mogu je naterati...moze kasnije da se javi ponovo...
                          \

ali,ja bih primio i AZ
                          Wizard

Comment

• Cekaj, ti nekog ispravljas i ti nekome lovis gramaticke greske?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ne,odakle ti to,objasnjavam coveku za vakcinu...

ono je bila samo osvrt na upit
                              Wizard

Comment

• Onda objasnjavaj za vakcinu, nemoj da lovis greske

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X