• Time
  • Show
Clear All

Re: SK PokerStars Club

Svrsismo! $#^%RT
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Ma nije to do toga,nego nesto nije u redu sa ovim drugim turnirom (%fsd%&j
      sigpic

Comment

Sta sad ni ovo sranje ne krece #%d* #%d* #%d*
        Ja cu cekati do 12, ako ne krene nista, moram da ustajem u pola 5...
        Jebem mu mater, lepo sam rekao da se prvo saceka Dule, a ne da se odmah ide all-in, da bi onda Vladan i Aca izasli skroz iz onog kurca. #%d* #%d* #%d*

EDIT: Ja sam kriv, postoji extended period za registraciju od 10 minuta jer sam slucajno stavio da bude za 9 igraca.
        Trebalo bi oko 12 da pocne.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema veceras od ovog nista #%d*

Comment

Ajde pravi novi,neka krene za dva minuta
            sigpic

Comment

*T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

Stvarno pravi novi za 2 minuta!

Comment

Ako ne bude do 12 i 5, idemo. @(*6sd$%
                  Ja sam nesto sjebao. @(*6sd$%
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

ma ovaj prekini ako moze,i napravis novi &%@5w8&*

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg241476#msg241476 date=1296687406]
                      [/quote]
                      To smo znali &*#GI(] ,nego pravis li novi ili sta?Da odigramo jednu onu sprdnju na prstenu? &%@5w8&*
                      sigpic

Comment

Evo, ako ne bude do 12 i nesto igracemo cash game bzvz malo. @(*6sd$%
                        sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=3228.msg241478#msg241478 date=1296687465]
                          [quote author=T-Mac link=topic=3228.msg241476#msg241476 date=1296687406]
                          [/quote]
                          To smo znali &*#GI(] ,nego pravis li novi ili sta?Da odigramo jednu onu sprdnju na prstenu? &%@5w8&*
                          [/quote]Ja vise u Vrzino kolo sa tobom ne ulazim... *T_*@SR

Comment

Cash smara,al ajde za pocetak ali sutra onda ozbiljnije

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3228.msg241479#msg241479 date=1296687499]
                              [/quote]
                              Nece nista biti do 12h jer je turnir trebao da pocne prije 10 minuta,najbolje da napravis jedan novi,a da se svi diskonektujemo i ponovo udjemo,da se osiguramo da nam ovaj zapoceti ne pravi problem &d$7
                              sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=3228.msg241482#msg241482 date=1296687584]
                                [quote author=T-Mac link=topic=3228.msg241479#msg241479 date=1296687499]
                                [/quote]
                                Nece nista biti do 12h jer je turnir trebao da pocne prije 10 minuta,najbolje da napravis jedan novi,a da se svi diskonektujemo i ponovo udjemo,da se osiguramo da nam ovaj zapoceti ne pravi problem &d$7
                                [/quote]

Amin $#^%RT

Comment

Working...
                                X