Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: SK PokerStars Club

Turniri su zavrseni, samo pitaj Boga kad. $#^%RT
    Ne brini Mando, imam ja dosta podesavanja, namesticu da blind-ovi rastu na 3 minuta da se to ne oduzi. @(*6sd$%
    Ja imam trening u 10, tako da nema 'leba od toga, igrajte vi slobodno, ako zelite namesticu vam i turnir.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Turniri su ipak unistivi.

Comment

Ocemo,sada da odigramo koju,igramo JC i ja,i jos dvojca trebaju. (%fsd%&j
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Nema nista od pokera za sad,veceras.
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Ja cu moci veceras oko 12,pola 1 najverovatnije

Comment

Igramo li veceras i ako igramo kad,moram reci da je organizacija na vrhunskom nivou $#^%RT
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Ajmo,odmah,nema ja vremena da se smucam iza 12,poslovan sam covjek. $#^%RT
                sigpic

Comment

Oce biti nekog pokera?

Comment

Ajmo,pokera ja sam u sobi,dodjite. @(*6sd$%
                    sigpic

Comment

Igramo li?
                      sigpic

Comment

I ja se pitam? (%fsd%&j
                        sigpic

Comment

Treba sutra organizovati vrijeme kad svi mogu i kad cemo igrati,ovako je bezveze skupi nas se dvoje-troje.
                          TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Ja bio pa otisao,nikog nije bilo +-*^%*

Comment

Sutra moramo pikati, mada nije iskljuceno da se ode na neki party jer u subotu igraju Bulls-i ujutru, a u nedelju imam tekmu, pa petak ostaje jedino slobodan. h5g6k8
                              Nista, dogovoricemo se sve sutra. @(*6sd$%
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

AUUUUUUUUUUUUUUUU &*(@W6 za 20 minuta dodjem od 1k do 10k i u jednoj rundi nakon flopa imam kentu,i natezem se sa nekim likom i odemo na kraju all-in,i njemu na riveru dodje ful #%d*

Comment

Working...
                                X