Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: SK PokerStars Club

[quote author=Vladan link=topic=3228.msg241482#msg241482 date=1296687584]
    Nece nista biti do 12h jer je turnir trebao da pocne prije 10 minuta,najbolje da napravis jedan novi,a da se svi diskonektujemo i ponovo udjemo,da se osiguramo da nam ovaj zapoceti ne pravi problem &d$7
    [/quote]

Slazem se!

Comment

Ovaj Vladan ima nekad i koju pametnu $#^%RT
      TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Ne mozemo mi da se diskonektujemo sa ovog &*(@W6

Comment

Sta li vi to radite *%@(D!RY-
          Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=Ljuba90 link=topic=3228.msg241488#msg241488 date=1296687701]
            Ne mozemo mi da se diskonektujemo sa ovog &*(@W6
            [/quote]

Izadji pa udji iz programa.

Comment

Sta sad treba radit,hocemo li igrati,jel treba da izadjem ili treba da ostanem,ovde se vise ne zna ni ko pije ni ko placa $#^%RT
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Zadnji pokusaj...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Udji u novi Turnir JC...

Comment

Turnir je neunistiv *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                    sigpic

Comment

[quote author=Joe Cole 10 link=topic=3228.msg241491#msg241491 date=1296687891]
                      Sta sad treba radit,hocemo li igrati,jel treba da izadjem ili treba da ostanem,ovde se vise ne zna ni ko pije ni ko placa $#^%RT
                      [/quote]

Udji u 3. turnir. Izadjes iz tog starog i udjes u treci.

Comment

Idem ja da sadim konoplju,a vi kad(ako) krenete zovite me...
                        Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Ako JC ne udje, a ovo krene, ja vise ne mogu ponavljati, idem da spavam...
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ostadoh bez 200 dolara zbog organizacije &*(@W6

$#^%RT $#^%RT $#^%RT

Comment

Dobra organizacija &+I}\
                              sigpic

Comment

Mislim da ni ovo nece krenuti, ne mozes biti na 14 stolova u isto vreme...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X