Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svaki povratnik se pokazao kao potpuni amater,ne vjerujem da ce to da vazi za Perovica!
    i da,srecan nam 'Tokio' Zao mi Partizana,njihova rak rana

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
    sigpic

Comment

• Perovic je dosta dobro igrao u MLSu koji je ozbiljna liga u odnosu na TLS. Videcemo kako se pauza odrazila na njega.
      Pozitivna stvar je da trenira vec dugo sa ekipom i da je Ciganin do koske.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• A JA ŽELIM SAMO JEDNO DA ZVEZDA BUDE ŠAMPION......

SREĆNO NAM 20. GODINA OD TOKIA...
        sigpic

Comment

• Addy ode u Kinu za oko 2 miliona. Iskreno, nemam snage da ocenjujem ovaj potez nakon svega sto smo prosli s njim.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mozda bi se moglo izvuci vise da nije insane in the brain. I sada se najiskrenije izvinjavam zbog all capsa i svega, ali moram, jace je od mene:

DOVEDITE KRSTENOG STOPERA!!!!!!!!

Comment

• Dzoni Maksimovic i odlican igrac i ciganstura do koske. Dace Bog da Robi i Dzaja to odrade kako treba, ako vec i nisu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Slazem se, resio bi mnogo problema. Ako Dzaja dodje, ne sumnjam da ce naci nacina da dotera sve ove domace igrace koji se pominju. Jos Rambo da nam posalje krstene Brazilce, da se oporavi Paseko... Mozda i zalicimo na nesto od proleca.

Comment

• Da,ali ode Adi,ide i Cosic na leto,ko ce nam igrati stopera?Trebaju nam trojica za rotaciju,a Maksimovic bi bio 1 jedini krsteni,i to sa akcentom na ovo bi bio.Inace cuo sam i da pregovaramo sa Milivojevicem,bilo bi dobro da ga dovedemo,pa onda Robi moze Micka totalno da prekomanduje na stopera
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Milivojevic je isto ciganstura koliko sam cuo, a i Ranko je nas...uz odredjeni procenat naravno.

Tutora se namece kao logicno resenje ove (ne)jednacine.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Milivojevic je isto ciganstura koliko sam cuo, a i Ranko je nas...uz odredjeni procenat naravno.

Ako dovedu njega ili Bogdanovica aka Guma, evo ovde svecano obecavam, i ovaj put se ne salim, prestajem da pratim CZ pa makar igrala sledece godine finale LS. Ne mogu vise da gledam te idiote.

Znam da se salis ali sama pomisao na tu mogucnost

Comment

• ..bo nas Tutora,odavno smo prerasli nivo tih poluigraca,mada ko zna,mozda pogodi na JNA,ko pre 3 godine
                        Da nas sreca samo pogleda pa da uzmemo Gaja ili neku zvercinu slicnu njemu

Nego,nisam ulazio na RSB,jel Adi sigurno ide?
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ma prica je da je vec dogovoreno, cini mi se da je Press objavio. Znaci nije prica da je tu ponuda i ostale dza bu gluposti, nego da je gotov posao, verujem da je tako.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Milivojevic je isto ciganstura koliko sam cuo, a i Ranko je nas...uz odredjeni procenat naravno.

Luka je grobar samo takav.

Comment

• Kao da je bitno ko za koga navija...Ilijev je cigan pa je dao sve Partizanu,Kirovski je grobar pa igra za Zvezdu. Kecman je isto cigan. Itd,itd...

Comment

• Sa današnjeg treninga

Last edited by miloolja; 09-12-11, 14:58.
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X